سه شنبه 14 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی تشريفاتی تيم ملی فوتبال جوانان پس از خداحافظی زود هنگام، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران
تيم فوتبال جوانان ايران با پيروزی بی تاثير در برابر يمن عملا از دور رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسيا کنار رفت تا وداعی تلخ با اين رقابتها داشته باشد.
به گزارش ايلنا، در روز پايانی از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی جوانان آسيا تيم های ايران و يمن از گروه A اين مسابقات برابر هم به ميدان رفتند که در پايان اين ديدار تيم فوتبال جوانان کشورمان با نتيجه ۲ بر صفر برابر يمن به پيروزی دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار تشريفاتی و پربرخورد که زيبايی های فوتبال را تحت تاثير قرار داده بود، ايمان موسوی (۳۸) و جلال علی محمدی(۸۹) گل های شاگردان نيکوليچ را به ثمر رساندند. ضمن اينکه احمد اميرکامدار در دقيقه ۲۵ و محمد عمر در دقيقه ۶۸ به دليل خطای شديد از زمين مسابقه اخراج شدند.
در اين مسابقه که ورزشگاه بن جلاوی شهر الخبر عربستان و با قضاوت کيم دونگ از کره جنوبی برگزار شد، محمد صالح خليل آزاد، علی درخشان، احمد اميرکامدار، شهريار شيروند، سعيد حلافی(۷۱-جلال علی محمدی)، بختيار رحمانی، حسن جعفری(۶۰-آرمن طهماسيان)، هادی عزيزی، ايمان موسوی(۸۷-سروش رفيعی)، رسول کر و شجاع خليل زاده نفرات تيم جوانان کشورمان را تشکيل داده بودند.
با اين پيروزی تيم جوانان ايران ۳ امتيازی شد و در رده سوم گروه A اين مسابقات قرار گرفت، يمن هم بدون امتياز در جايگاه چهارم قرار گرفت. عربستان و ژاپن از اين گروه صعود کردند.
نيکوليچ سرمربی کروات تيم ملی که بهترين امکانات و بهترين بازيکنان جوان را در اختيار داشت و نتوانست موفقيتی را برای فوتبال ايران به ارمغان بياورد پس از بازگشت به ايران حکم اخراج خود را دريافت خواهد کرد و هر چند که اخراج او هيچ سودی برای تيم ملی فوتبال جوانان ايران ندارد اما اين مربی کروات نيز ديگر جايی در فوتبال ايران نخواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016