دوشنبه 13 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم فوتبال جوانان ايران حذف شد، ايسنا

تيم ملي فوتبال جوانان ايران از دور رقابت هاي جوانان آسيا حذف شد.
به گزارش (ايسنا)، در ادامه رقابت‌هاي فوتبال جوانان آسيا كه در كشور عربستان برگزار مي‌شود تيم جوانان ايران در دومين ديدار خود به مصاف تيم فوتبال ژاپن رفت و با نتيجه 4 بر 2 مغلوب حريف شد.

در اين بازي نايزوما در دقيقه يك و ناگايي در دقايق 5، 33 و 78 براي ژاپن گلزني كردند. احسان حاج‌صفي و موسوي نيز در دقايق 20 و 25 دو گل تيم ايران را به ثمر رسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه نخست اين بازي جلال‌الدين علي محمدي در دقيقه 42 بازي يك ضربه پنالتي براي تيم ايران را به تير دروازه ژاپن زد تا فرصت ايران براي به تساوي كشاندن بازي از دست برود.

در مجموع تيم جوانان ايران با وجود ارائه يك بازي قابل قبول مقابل عربستان در ديدار مقابل ژاپن به دليل اشتباهات فردي نتيجه را به حريف واگذار كرد و با توجه شكست دو بر يك تيم ايران در بازي نخست مقابل تيم ميزبان، جوانان ايران از گردونه مسابقات قهرماني جوانان آسيا حذف شده واز صعود به جام جهاني جوانان نيز باز ماندند.

تيم هاي عربستان و ژاپن از اين گروه به مرحله بعدي راه پيدا كردند. تيم جوانان ايران در آخرين بازي خود كه حكم يك بازي تشريفاتي را دارد به مصاف تيم يمن مي رود. عربستان نيز امروز يمن را با نتيجه 4 بر يك شكست داد. از گروه دوم مسابقات نيز امروز تيم عراق دو بر يك سوريه را شكست داد تا اين تيم نيز از دور رقابت‌ها حذف شود.





















Copyright: gooya.com 2016