دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد استيلی: بازگشت دوباره قطبی به پرسپوليس اشتباه بزرگی بود، فارس

خبرگزاری فارس: مربی سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: افشين قطبی با بازگشت دوباره به پرسپوليس در ابتدای فصل جاری، اشتباه بزرگی مرتکب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حميد استيلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص استعفای سرمربی پرسپوليس اظهار داشت: به نظرم افشين قطبی با بازگشت دوباره‌اش به پرسپوليس، اشتباه بزرگی را مرتکب شد، اگر چه مبلغ پيشنهادی برای حضور دوباره‌ در تهران بسيار وسوسه‌انگيز بود و دادن پاسخ منفی به اين پيشنهاد کمی سخت بود.
وی ادامه داد: اگر قطبی يکسال بدون تيم می ماند و خانه نشين می‌شد بدون شک در سال‌های بعدی می‌توانست به مراتب انتخاب بهتری داشته باشد؛ اما وی ترجيح داد برگردد.
مربی سابق پرسپوليس گفت:‌ در فصل جديد تمام مسابقات پرسپوليس را تماشا کردم. قطبی نسبت به فصل گذشته، هم به لحاظ روحی و روانی و هم به لحاظ ايده‌های تاکتيکی تغييراتی داشت.
استيلی ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپوليس افشين پيروانی را به عنوان سرمربی جديد اين تيم معرفی کردند و من هيچ چيز در اين زمينه نمی‌توانم بگويم و فقط برای او آرزوی موفقيت دارم. اميدوارم اين مربی جوان در فصل جديد با پرسپوليس در مسابقات داخلی و خارجی نتايج خوبی را بدست آورد.
استيلی که در امارات با خبرنگار اعزامی فارس به دوبی گفت و گو می کرد، درباره عملکرد تيم ملی ايران عنوان کرد: متاسفانه برابر امارات هيچ برنامه خاصی نداشتيم و علت آن را نمی‌دانم. برخی از بازيکنان ما فقط راه می رفتند و خسته به نظر می‌رسيدند. امارات به مراتب بهتر از ما بازی کرد و برنامه‌های تاکتيکی اين تيم بسيار مطلوب‌تر از تيم ملی ايران بود. شاخص ترين بازيکن ما رحمتی بود که بارها مانع از فروپاشی دروازه شد.





















Copyright: gooya.com 2016