سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدراسيون فوتبال، تيم ملی فوتسال و وحيد شمسايی بهترين‌های آسيا شدند، ايسنا

فدراسيون فوتبال و تيم ملی فوتسال ايران و وحيد شمسايی جوايز بهترين‌های آسيا را در سال ۲۰۰۸ به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، در مراسمی که سه شنبه شب در شانگهای چين برگزار شد وحيد شمسايی کاپيتان تيم ملی فوتسال ايران بالاتر از مصطفی نظری دروازه بان تيم ملی ايران و دايسوکه اونو بازيکن ژاپنی به عنوان مرد سال فوتسال آسيا برگزيده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همچنين فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون آسيا در سال ۲۰۰۸ انتخاب شد. ايران به دليل قهرمانی در مسابقات نوجوانان آسيا و موفقيت در رقابت های جام جهانی فوتسال ۲۰۰۸ اين عنوان را از آن خود کرد.

اين در حالی بود که فدراسيون فوتبال کشورهای ازبکستان و ژاپن هم ديگر نامزدهای اين عنوان در سال ۲۰۰۸ بودند.

علی کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران اين جايزه را از محمد بن همام رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا دريافت کرد.

همچنين در حالی که تيم های ملی فوتسال ايران، ژاپن و تايلند نامزدهای کسب عنوان بهترين تيم فوتسال آسيا بودند، تيم ملی ايران اين عنوان را از آن خود کرد.

تيم ملی ايران در جام جهانی با درخشش خود توانست توجه همگان را به خود جلب کند. عباس ترابيان به عنوان رييس کميته فوتسال جايزه اين تيم را دريافت کرد.





















Copyright: gooya.com 2016