سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد شمسايی: امسال يکی از بهترين سال‌های فوتسال من بود، ايسنا

- اميدوارم برای سومين بار بهترين بازيکن آسيا شوم

وحيد شمسايی برای دومين بار پياپی بهترين بازيکن فوتسال آسيا شد.

به گزارش ايسنا، او در مراسم بهترين های سه شنبه شب کنفدراسيون فوتبال آسيا که در شانگهای چين برگزار شد به عنوان برترين مرد سال ۲۰۰۸ فوتسال قاره برگزيده شد.

وحيد شمسايی کاپيتان تيم فوتسال ايران که برای بار سوم نامزد بهترين بازيکن سال آسيا شده بود بعد از پايين آمدن از روی سن به خبرنگاران گفت: " حالا اميدوارم که سال آينده برای بار سوم بهترين بازيکن سال آسيا شوم. اگر بتوانم اين عنوان را برای سومين بار پياپی بدست آورم کار بزرگی انجام داده ام".



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: " می خواهم اين عنوان را به همسرم تقديم کنم که کمک بزرگی برای من بود. امسال يکی از بهترين سال های فوتسال من بود و با تيم ايران توانستيم به آنچه حق مان بود برسيم".

او يک بار ديگر از مصطفی نظری دروازه بان موفق ايران در سال گذشته تقدير کرد و گفت: " او يکی از عوامل موفقيت تيم فوتسال ايران در سال گذشته بود و دروازه بانی استثنايی او همه را به تحسين واداشت".

شمسايی، "اونو" ستاره ژاپنی را هم که نامزد اين عنوان بود يک پديده خواند و از توانايی او ياد کرد.

بازيکن ۳۳ ساله ايران پيش از اين گفته بود اميدوار است جايزه سال دوباره به ايران بيايد چه به نام خودش باشد چه به نام مصطفی نظری.

در فهرست نهايی نامزدان سال آسيا وحيد شمسايی و نظری دروازه بان ايران در کنار دايسوکه اونو سه نامزد بهترين بازيکن فوتسال آسيا را تشکيل داده بودند.

شمسايی که بعد از قهرمانی ايران در بازيهای آسيا سال ۲۰۰۸ در تايلند توانست بهترين بازيکن مسابقات شود در ده دوره بازيهای قهرمانی آسيا ۷ بار بهترين گلزن مسابقات شده است.

او سال گذشته هم توانست جايزه بهترين بازيکن فوتسال را در سيدنی بگيرد.

شمسايی به همراه نظری بعد از درخشش ايران در جام جهانی فوتسال در برزيل در جمع ده نفر برتر جهان هم قرار گرفتند.





















Copyright: gooya.com 2016