سه شنبه 5 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفی فوتبال: پيروزی ۸ بر يک استقلال مقابل داماش، ايسنا

* صعود استقلال به مرحله‌ يک هشتم جام حذفی

تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد با نتيجه‌ی پرگل هشت بر يک تيم داماش گيلان را در جام حذفی کشور شکست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)؛ تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد در مرحله‌ی يک شانزدهم نهايی رقابت‌های فوتبال جام حذفی تيم داماش گيلان را با نتيجه‌ی پرگل هشت بر يک شکست دهد. پنج گل از گل‌های تيم استقلال را آرش برهانی در دقايق ۱۸، ۴۳ (از روی نقطه‌ی پنالتی)، ۶۶، ۶۹، ۸۹ به ثمر رساند. ديگر گل‌های آبی‌پوشان را احمد خذيراوی در دقيقه‌ی ۶۰، مهدی اميرآبادی در دقيقه‌ی ۸۰ و فرهاد مجيدی در دقيقه‌ی ۹۳ به ثمر رساندند.

تک گل تيم داماش در دقيقه‌ی ۸۶ توسط سهرابی به ثمر رسيد.

اين مسابقه به ميزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی و با قضاوت فغانی برگزار شد.

در اين مسابقه تيم استقلال با ترکيب وحيد طالب‌لو، پيروز قربانی، پژمان منتظری، بيژن کوشکی، حسين کاظمی، مهدی اميرآبادی، پولادی، جانواريو، خسرو حيدری، خذيراوی و برهانی به ميدان رفت.

اين تيم در نيمه‌ی دوم فرهاد مجيدی، ميلاد نوری و ميثم منيعی را به ترتيب به جای حسين کاظمی، جانواريو و خسرو حيدری به ميدان فرستاد.





















Copyright: gooya.com 2016