چهارشنبه 6 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: سياستم برای پرسپوليس سکوت و انتظار است، يک خبر مرا تکان داد، مهر

سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه برخی ها به دنبال ايجاد جو منفی برای او هستند گفت: برابر اين حربه ها سياستم سکوت است و قصد پاسخگويی ندارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




افشين قطبی سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس که اين روزها در امارات بسر می برد، با انتقاد از حاشيه سازيهايی که در مورد جدايی او از اين تيم مطرح شده است به خبرنگار مهر گفت: با وجود اينکه قصد مصاحبه کردن ندارم اما اين روزها تير و ترکش‌های زهرآلودی به سوی من پرتاب می شود. به گفته دوستانم در ايران صفحات فراوانی در بدگويی و انتقاد از من سياه می شود. زبان‌های بسياری باز شده که پاسخ من در حال حاضر به همه آنها سکوت است، زيرا بدگويان همان مديحه سرايان گذشته هستند که حرف‌هايشان برای من اهميتی ندارد.

قطبی خاطرنشان کرد: در اين مدت فقط يک خبر بود که مرا تکان داد و به واقع قلب من را لرزاند. مردم، به واقع همان عاشقان پرسپوليس با وجود فضای مسمومی که عليه من به وجود آمده است در نظرسنجی برنامه ۹۰ احساسات زيبايی به من نشان دادند و ثابت کردند تحت تاثير افرادی که منفعت شان در حذف افشين قطبی بود، قرار نگرفته اند.

سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: شايد سرنوشت من به گونه ای رقم بخورد که ديگر به ايران بازنگردم اما هرگز معرفت و مرام اين دوستداران پرسپوليس را فراموش نمی کنم. آنها بدون اينکه از سوی فرمانده يا ليدری خاص هدايت شوند، حرف دلشان را زدند. به واقع جاذبه همان آنها بود که مرا به ايران کشاند و فراغ و دوری آنهاست که بيشترين رنج و اندوه را در دلم تلمبار کرده است. در مقابل اين همه بزرگواری ديگر نتوانستم سکوتم را حفظ کنم و مقابل اين همه احساسات پاک سرتعظيم فرود نياورم.

وی تصريح کرد: در حال حاضر سياست من سکوت و انتظار است. قرار شده من و مسئولان باشگاه پرسپوليس به عزت و شخصيت هم احترام بگذاريم که تا به امروز از سوی من اين تعهد به شدت رعايت شده است.

افشين قطبی با اشاره به حمايت دکتر محمود احمدی نژاد از وی گفت: از رئيس جمهور ورزشدوست ايران به خاطراين ابراز لطف تشکر می کنم.





















Copyright: gooya.com 2016