جمعه 8 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحمتی قرمز می پوشد ؟، مجید فرخزادی: اگر کادر فنی بخواهد او را جذب می کنیم، جهان ورزش

کهکشانی ها همچنان به صید خود در بازار ادامه می دهند. هیاتمدیره پرسپولیس که از توانایی مالی بسیار بالایی برخوردار است به نظر می رسد این بار دست روی نام سید مهدی رحمتی گذاشته است .دروازه بانی که خود را به نفر اول تیم ملی تبدیل کرده است.

البته همه چیز در حد شایعه است اماضعف درون دروازه پرسپولیس سبب شده که شایعه نزدیک شدن رحمتی به پرسپولیس شنیده شود.از طرفی واعظی همیشه مصدوم است واز سویی دیگر نمایش متزلزل حقیقی و سن وتجربه بسیار کم الیاسی کادر فنی پرسپولیس را نگران کرده است .در چنین شرایطی از گوشه وکنار خبر می رسد که پرسپولیسی ها با دروازه بان ملی پوش مس کرمان وارد مذاکره شده اند.این خبر البته وقتی به واقعیت نزدیک تر می شود که بدانید طی چند هفته اخیر مشکلات دروازه بان اول مس با سرمربی این تیم مظلومی به اوج خود رسیده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با این همه نکته اساسی فهرست پرشده پرسپولیس است که سدی در مقابل جذب رحمتی خواهد بود.این ماجرا سبب می شود که شایعه منتشر نشده از بین برود اما ادعاهای عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وضعیت را متفاوت می کند.او نه تنها در مورد جذب رحمتی خبری را تکذیب نمی کند که می گوید:" هر بازیكنی كه مورد درخواست كادر فنی قرار گیرد باشگاه نسبت به استخدام وی اقدام خواهد كرد ."او البته وقتی با اصرار در مورد نام رحمتی مواجه می شود در مورد جذب دروازه بان اول تیم ملی می گوید:" درباره مهدی رحتمی دروازه بان مس هم وضع همین است و اگر كادر فنی بخواهد وی را جذب خواهیم كرد و در این راه مشكلی نداریم .





















Copyright: gooya.com 2016