جمعه 8 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

دوپينگ، معضلی لاعلاج يا خودساخته، فرامرز کوشان

يکی‌ از مشکلات مبارزه با دوپينگ در ايران هرج و مرج اداری و عدم پشتيبانی دولت از مبارزه با دوپينگ است. در تمام سال های گذشته ستاد ملی‌ مبارزه با دوپينگ درگير مشکلات مالی‌، کمبود امکانات و رقابت با کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون فوتبال بوده است. اين دو کميته در رقابت با يکديگر تنها مانع از فعاليت يکديگر می شوند ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پشت پرده حذف مس كرمان از جام حذفى، سرمربى تيم برنده نقره داغ مى شود!، ایران ورزشی

شكست مس كرمان در برابر مس رفسنجان در رقابت هاى جام حذفى حاشيه هاى بسيار زيادى را به دنبال داشت كه از مهمترين اين حاشيه ها مى توان به انتقاد شديد مديران باشگاه مس كرمان به دست كادرفنى تيم مس رفسنجان اشاره كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در حالى كه قرار بود مس رفسنجان از شركت در رقابت هاى جام حذفى كناره گيرى كند با مخالفت سازمان ليگ مجبور شد در برابر تيم هم خانواده خود مس كرمان صف آرايى كند. به همين دليل قبل از بازى مديران دو تيم در جلسه اى مشترك به اين جمع بندى مى رسند كه هر دو تيم با بازيكنان ذخيره خود به ميدان بيايند تا بازيكنانى كه در طول رقابت ها نتوانستند بازى كنند نيز فرصتى پيدا كنند تا خود را به كادر فنى ثابت كنند. زمانى كه اين موضوع به اطلاع سرمربى مس كرمان رسيد وى با استقبال از اين موضوع بازيكنان ذخيره خود را براى بازى در برابر مس رفسنجان آماده كرد تا آنها براى بازى به ميدان بروند.

پرويز مظلومى كه تصور مى كرد مس رفسنجان با بازيكنان ذخيره به ميدان مى آيند به دليل سرماخوردگى در منزل ماند و به ورزشگاه نرفت. زمانى كه مجيد نامجو مطلق قصد داشت بازيكنان خود را به زمين بفرستد متوجه شد سرمربى مس رفسنجان در حركتى عجيب بازيكنان اصلى خود را به ميدان فرستاده و خلاف توافق قبلى عمل كرده است. مديران مس كرمان كه انتظار چنين حركتى را نداشتند با شكست مس كرمان و اعتراض شديد مظلومى به اين اتفاق شب دوشنبه در باشگاه تشكيل جلسه دادند تا درباره سرنوشت اكبر زبردست سرمربى مس رفسنجان كه خلاف توافق قبلى عمل كرده بود تصميم گيرى كنند. گويا مديران ارشد مس كرمان تصميم گرفتند براى تنبيه سرمربى مس رفسنجان وى را با جريمه نقدى بالا نقره داغ كنند تا ديگر چنين حركتى مرتكب نشود.





















Copyright: gooya.com 2016