جمعه 22 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چهارمين برد پی‌‏درپی استقلال با شکست داماش رقم خورد، ايلنا


تهران- خبرگزاری کار ايران
در ادامه مسابقات هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر کشور از ساعت ۱۵ امروز دو تيم استقلال تهران و داماش گيلان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پايان تيم آبی پوش پايتخت به يک پيروزی پر گل چهار بر دو دست يافت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار "ايلنا" ،‌ در اين ديدار تيم فوتبال استقلال تهران پس از دريافت گل دقيقه ۱۴ آدريانو آلوز شدت حملات خود را بر روی دروازه تيم داماش افزايش داد و توانست در دقيقه ۳۵ و ۴۳ توسط مهدی نوری مدافع حريف و پيروز قربانی در نيمه نخست با پيروزی دو بر يک به رختکن برود. البته تيم استقلال اين فرصت را داشت به گل‌‏های بيشتری هم در نيمه نخست دست يابد اما با بی‌‏دقتی مهاجمان تيمش موقعيت‌‏ها به هدر رفت.
با آغاز نيمه دوم اين تيم داماش گيلان بود که برای جبران گل خورده بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و توانست توسط محمدرضامهدوی در دقيقه ۶۹ گل تساوی را به ثمر برساند. اما استقلالی‌‏ها که از حمايت هواردان بيشمار خود بهره می‌‏بردند با ارائه يک فوتبال منطقی توانستند توسط حسين کاظمی و آرش برهانی در دقايقی ۷۴ و ۷۵ به گل‌‏های برتری دست يابند ،تا چهارمين پيروزی پی در پی تيم استقلال تهران در غياب مديرعاملش که برای شرکت در اجلاس AFC به شانگهای چين سفر کرده است رقم بخورد.
تيم استقلال تهران با اين پيروزی با ۳۷ امتياز همراه تيم ذوب آهن در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016