سه شنبه 10 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: بازيکنان بد زيادی داشتيم، اميدوارم حاشيه‌ها و اختلاف نظرهای مديريتی حل شود، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در روزی که بازيکنان بد تيم زياد بودند نتوانستيم نتيجه بگيريم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين پيروانی پس از شکست دو بر صفر تيمش مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو نيمه متفاوت داشتيم، در نيمه نخست خوب بازی کرديم و موقعيت‌های مناسب گلزنی داشتيم اما نتوانستيم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم اما در نيمه دوم بازی بدی انجام داديم و ملوان بهتر از ما بود و توانست نتيجه را به سود خود رقم بزند. بايد فيلم بازی را بررسی کنيم تا نقاط ضعف و قوت پرسپوليس در اين بازی مشخص شود و اينکه چرا دو گل از تيم ملوان دريافت کرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيروانی درباره حضور نداشتن کريم باقری از ابتدای بازی نيز گفت: باقری ۱۰ روز گذشته را استراحت کرده بود و اگر امروز از ابتدا او را به ميدان می‌فرستادم شما می‌گفتيد که چرا از اين بازيکن استفاده کردم، در هر صورت آن قدر تعداد بازيکنان بد پرسپوليس در ميدان زياد بود که نمی‌توان درباره يک يا دو بازيکن صحبت کرد.

وی افزود: اگر پرسپوليس امروز شکست خورده است مقصر من هستم، بازيکنان زحمات بسياری کشيدند و تلاش کردند اما در روزی که توقع برد داشتيم باختيم.

سرمربی تيم پرسپوليس درباره اختلاف نظرهای مديريتی در باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم که مسائل حاشيه‌ای و اختلاف نظرها حل شود چرا که اين مسائل بر روی تيم تاثير منفی می‌گذارد و البته به بازيکنان ملوان نيز تبريک می‌گويم چرا که بسيار خوب بازی کردند. آن‌ها در نيمه نخست بازی بسته‌ای را ارائه دادند اما در نيمه دوم تنها برای پيروزی به ميدان آمدند.

پيروانی درباره عملکرد ضعيف بعضی بازيکنان که پيش از اين از نيمکت‌نشينی انتقاد داشتند نيز گفت: به اين مسائل نپردازيد چرا که تيم ما حاشيه ندارد و نمی‌خواهيم حاشيه‌ها به داخل تيم راه پيدا کند و اميدوارم تعامل خوبی ميان مديريت و بازيکنان برقرار شود.

پيروانی درباره استفاده از نوروزی نيز گفت: نوروزی يکی از چهار مهاجم تخصصی تيم است و طبيعی است که ما از او استفاده کنيم و شايد اگر شکست نمی‌خورديم اکنون سوالات حاشيه‌ای به وجود نمی‌آمد.

پيروانی درباره اعتراض تماشاگران نيز گفت: هواداران حق دارند چرا که آن‌ها در سرما به ورزشگاه می‌آيند تا شايد پيروزی تيم‌شان باشند، در هر صورت اين شعارها در ابتدای فصل مطرح بود و بی‌ترديد در آينده نيز مطرح می‌شود، با اين حال من حق را به هواداران می‌دهم چرا که سخت است آن‌ها در يک بازی خانگی شاهد شکست تيم‌شان باشند.

پيروانی درباره فاصله کم بازی مقابل ذوب‌آهن نيز گفت:‌ ما به اين شرايط عادت داريم و مشکلی نيست.

پيروانی در ادامه با آرزوی اينکه پرسپوليس در آينده بازی‌های بهتری از خود نشان دهد و شکست امروز را جبران کند، گفت: من همچنان به قهرمانی پرسپوليس در سه جام اميدوار هستم و اطمينان دارم که اگر در بازی‌های آينده از فرصت‌هايمان بهتر استفاده کنيم به اين هدف دست پيدا می‌کنيم، طبيعی است که ما بايد اميدوار باشيم و تيم بی‌اميد نبايد در ليگ به ميدان بيايد. من همچنان به قهرمانی در سه جام اميدوار هستم.





















Copyright: gooya.com 2016