جمعه 13 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مصطفوى: با يك باخت، مربى را عوض نمى كنند، نيكبخت: براى پيروانى جان مى دهيم!، ايران ورزشى

شكست برابر ملوان باعث نمى شود پيروانى را بركنار كنيم. جز اين، انتظار نمى رفت مديرعامل پرسپوليس بعد از شكست برابر ملوان حرف ديگرى بزند و حالا مصطفوى با تأكيد بر حفظ پيروانى اين طور مى گويد: «شكست مقابل ملوان براى همه ما سخت بود. هوادارانى كه در سرما تيم خود را فراموش نكرده بودند با ناراحتى ورزشگاه را ترك كرند اما آنها بايد بدانند اين موضوع براى ما هم عذاب آور بود.

در آن، بازى تمام مجموعه پرسپوليس بد بود. همين عامل باعث شد نتيجه نگيريم و يك روز بد داشته باشيم.

متأسفانه از فرصت هايى كه داشتيم استفاده نكرديم. توپ هاى ما تبديل به گل نشد اما ملوانى ها از كمترين فرصت خود بهترين استفاده را بردند. به عقيده من با يك باخت سرمربى را تغيير نمى دهند. ما هم هرگز اين كار را نمى كنيم چون از نتايج پيروانى راضى بوديم.

به نظر من بازى با پاس را نبايد فراموش كرد. در آن ديدار سخت، سه گل به ثمر رسانديم و همه آن موقع پيروانى را تاييد كردند. حالا هم حمايت كامل خود را از پيروانى اعلام مى كنيم و معتقديم او دچار اتفاقات فوتبال شد.

آقاى مديرعامل كه براى تماشاى اين بازى به ورزشگاه نرفته بود ادامه مى دهد: بنا بر دلايلى در بازى با ملوان به ورزشگاه نيامدم اما روز بازى با ذوب آهن حتما به اصفهان خواهم رفت تا در كنار تيم باشم. به هر حال مقابل ذوب آهن بازى سختى پيش رو داريم. اميدوارم بازيكنان سه امتياز حساس اين ديدار را كه براى ما حياتى است به دست آورند.

مدير عامل پرسپوليس در مورد حضور نيافتن اش در باشگاه هم مى گويد: من هر روز به باشگاه مى روم. فقط بعضى اوقات به دنبال رفع مشكلات بازيكنان در بيرون از باشگاه هستم.

و سپس در پايان از اظهار نظر درباره شايعه استعفايش خوددارى مى كند: تمايلى ندارم در اين مورد صحبت كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيكبخت: براى پيروانى جان مى دهيم!

ايران ورزشى - سرمربى پرسپوليس بايد خدا را شكر كند كه به گفته نيكبخت بازيكنانش حاضرند برايش جان بدهند! حالا اگر بى خيال بازى كردند و افتضاح باختند، اصلا مهم نيست. آنچه اهميت دارد اين است كه نيكبخت عاشق سرمربى اش است و مثل قطبى از او متنفر نيست. شايد هم به همين خاطر بود كه جلوى ملوان و در بازى هاى قبلى هركارى توانست كرد تا پرسپوليس برنده نباشد! او حالا با اشاره به همين مسأله مى گويد: متاسفم عليه افشين پيروانى حرف هايى را عنوان كردند كه بسيار ناخوشايند است. او ۲ سال بعد از كنار گذاشتن بازيگرى به عنوان سرمربى انتخاب شده و آنقدر با ما خوب رفتار مى كند كه به او عشق ورزيده ايم.

زمان مربيگرى قطبى در بين بازيكنان رفاقت وجود نداشت اما الان همه بازيكنان براى پيروانى مى ميرند.

پيروانى مدت زمان زيادى نيست كهبازى كردن را كنار گذاشته و به جرگه مربيان پيوسته پس بايد به اندازه كافى به او فرصت داد. نبايد بى حساب و كتاب عليه او حرف نزنيم.

نيكبخت پس از باخت به ملوان مى گويد: حق ما باخت نبود. اگر چند بار ديگر با اين تيم بازى كنيم اين نتيجه رقم نخواهد خورد.

با اين شرايط محكوم هستيم كه ذوب آهن را ببريم و اين مهم دور از دسترس نيست.
متأسفانه تيم ها فقط مقابل ما دفاع مى كنند. ملوان ۹۰ دقيقه مقابل دروازه اش ايستاده بود. نمى دانم آيا اسم اين فوتبال است.

ما شكست خورده ايم. به همين دليل حرف و حديث هاى زيادى پشت سر ما مى زنند و مى گويند برخى بازيكنان كم كارى كرده اند اما هنگام برد چيزى نمى گويند.
مطمئن باشيد با افشين پيروانى به صدر جدول مى رسيم. اين موضوع را در بازى هاى آينده ثابت مى كنيم.

واقعاً تعجب مى كنم. يعنى رنگ قرمز و پرسپوليس انگيزه تيم ها را براى دفاع كردن اينقدر زياد مى كند چرا مقابل استقلال اين طور نيست معلوم است همه حساب ويژه اى روى ما باز كرده اند. با اين وجود مطمئن باشيد به حقمان مى رسيم. وقتى از نيكبخت درباره اضافه وزنش - كه كاملاً مشهوداست - مى پرسيم، با دلخورى پاسخ مى دهد: من مشكلى ندارم. وضعيتم بسيار خوب است. به حرف و حديث هايى كه درباره من گفته مى شود توجهى ندارم. هميشه سعى كرده ام در كنار پول بازى حرفه اى انجام دهم تا همه از من راضى باشند.





















Copyright: gooya.com 2016