شنبه 14 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و يکم ليگ برتر: استقلال دقيقه ۹۰ به صدر جدول بازگشت، مهر

* برهانی پيک خوشبختی آبی پوشان

تيم فوتبال استقلال با پيروزی برابر مس کرمان در هفته بيست و يکم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور صدر جدول را از ذوب آهن پس گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، در آخرين ديدار از روز نخست هفته بيست و يکم رقابت های فوتبال ليگ برتر باشگاه های کشور، تيم فوتبال استقلال تهران موفق شد با نتيجه ۲ بر يک از سد ميهمان خود مس کرمان عبور کرده و با ۴۰ امتياز بار ديگر به صدرجدول رده بندی اين مسابقات بازگردد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که با قضاوت يدالله جهانبازی، در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۸ هزار نفر برگزار شد، حسين کاظمی(۵۳) و آرش برهانی(۹۰) برای استقلال گل زدند و ادينهو(۶۸) تک گل مس را به ثمر رساند.

اميرحسين صادقی در دقيقه (۱+۹۰) اين ديدار از زمين اخراج شد. همچنين آرش برهانی از استقلال و جلال اميديان، علی حمودی و حميدرضا نقی زاده از تيم مس کرمان بازيکنان اخطاری اين ديدار بودند.

تيم فوتبال استقلال با اين پيروزی ۴۰ امتيازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن اصفهان به صدرجدول بازگشت. شاگردان ابراهيم زاده ساعتی پيش با برتری برابر پرسپوليس رده نخست جدول را از آن خود کرده بودند. مس کرمان هم با اين شکست و ۳۰ امتياز پيشين به رده هشتم جدول سقوط کرد.





















Copyright: gooya.com 2016