سه شنبه 24 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد مجيدی: فوتبال بيش‌تر از حقم به من داده است، برخی روزنامه‌ها به هر قيمتی نان درمی‌آورند! ايسنا

فرهاد مجيدی از جمله بازيکنان ماندگار استقلال تهران است که جايگاه ويژه‌ای در ميان هواداران اين تيم دارد، هر چند مجيدی پس از بازگشت از امارات با آن مهاجم آماده سال‌های نه چندان دور فاصله داشت اما، او بار ديگر در حال تبديل شدن به مهره‌ای تاثيرگذار برای استقلال است.

فرهاد مجيدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت استقلال اظهار کرد: شرايط استقلال بسيار خوب است و اردوی نيم فصل در ترکيه بازيکنان را در وضعيت خوبی قرار داده، البته من در امارات بودم و نتوانستم تيم را همراهی کنم اما، در هر صورت استقلال اکنون صدرنشين ليگ برتر است و بايد تلاش کنيم تا در هيچ بازی امتياز از دست ندهيم و به هر صورت ممکن پيروز بازی‌ها باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تعطيلات ليگ برتر را به ضرر استقلال دانست و افزود: استقلال روند روبه رشدی دارد و هرچه از بازی‌های ليگ می‌گذرد بهتر می‌شود اما، اين تعطيلات به ما ضرر می‌زند که اميدوارم در نهايت از سد اين مشکل نيز عبور کنيم و موفق شويم.

مجيدی درباره وضعيت خود نيز گفت: شرايط خوبی دارم و تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهم، در بازی مقابل مس کرمان نيز به تشخيص قلعه‌نويی به ميدان رفتم و با تمام توانم بازی کردم، هر چند که در ۱۰ دقيقه پايانی از ناحيه کتف آسيب ديدم که با تلاش پزشکان اکنون کاملا آماده هستم.


از قلعه‌نويی متشکرم

مجيدی در ادامه به ايسنا گفت: زمانی که از امارات بازگشتم شرايط بدنی مناسبی نداشتم اما، با تمرين‌های مناسب قلعه‌نويی اکنون از نظر آمادگی جسمانی حتی نسبت به دوران حضورم در امارات از وضعيت بهتری برخوردارم و برادرم فرزاد نيز زمانی که در استقلال زيرنظر قلعه‌نويی بود، بهترين شرايط را داشت چرا که اين مربی خصوصيات روحی و بدنی بازيکنان را می‌داند و به خوبی بازيکن را در حالت ايده‌آل قرار می‌دهد، به همين دليل از قلعه‌نويی تشکر می‌کنم.

وی افزود: قلعه‌نويی در درجه اول يک مربی باهوش است که روش‌های تمرينی‌اش به روز است و ابزارهايی چون مشاوره زياد، بازيکنان و دقت در تغذيه و حتی زمان استراحت نفرات تيم در کنار مديريت او به تيم کمک شايانی کرده است، قلعه‌نويی بازيکنان را متوجه ساخته که در تيم استقلال با ۲۰ ميليون هوادار بازی می‌کنند.


با اين مديريت قهرمان می‌شويم

مجيدی يکی از عوامل مهم موفقيت استقلال را مديريت باشگاه دانست و افزود: بحث مديريتی بسيار تاثيرگذار است، در سال‌های گذشته تيم‌هايی چون پاس به دليل داشتن مديريت قوی در فوتبال ايران موفق شده‌اند و بی‌ترديد مديريت واعظی آشتيانی نيز استقلال را در رسيدن به موفقيت ياری می‌کند.


همه بايد از استقلال بترسند

فرهاد مجيدی که در مراسم قرعه‌کشی ليگ قهرمانان آسيا در امارات نيز حاضر بود، درباره تلاش همزمان استقلال برای رسيدن به قهرمانی در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا نيز گفت: دليلی برای ترديد در اين موضوع وجود ندارد، چه در ليگ برتر و چه در ليگ قهرمانان آسيا بايد تيم‌ها بدانند که ما استقلال هستيم، تيمی که هر حريفی از بازی کردن مقابل آن بايد دست و پايش بلرزد، استقلال همواره مدعی قهرمانی است و خوشبختانه در اين فصل شخصيت قهرمانی را در ليگ برتر به خوبی نشان داده‌ايم و با توجه به وجود دو عنوان قهرمانی آسيا در کارنامه استقلال اين شخصيت را در آسيا نيز به رخ حريفان خواهيم کشيد.

وی افزود: نظرم اين است که استقلال از نظر بازيکن بهترين‌ها را در اختيار دارد و حتی ميلاد نوری يا احمد خذيراوی که در استقلال کمتر فرصت بازی پيدا می‌کنند در هر يک از تيم‌های ليگ برتری بازيکن تاثيرگذار خواهند بود و پشتوانه خوبی برای تيم محسوب می‌شوند که البته استفاده از آنها بستگی به نظر کادر فنی دارد و حتی من بازيکنی چون ميثم منيعی را يکی از بهترين هافبک چپ‌های ايران می‌دانم، بنابراين با نفرات خوبی که در درون زمين و نيمکت ذخيره‌ها داريم استقلال نگرانی نخواهد داشت.

مجيدی درباره پيش‌بينی خود درباره قهرمان ليگ برتر نيز گفت: ذوب آهن اصفهان رقيب جدی استقلال خواهد بود، با اين حال هنوز برای پيش‌بينی زود است.


سفرم به امارات را بزرگ کردند

مهاجم استقلال درباره سفر حاشيه‌سازش به امارات نيز به ايسنا گفت: من با هماهنگی کامل قلعه‌نويی به امارات رفتم و با توجه به شکايتی که از باشگاه النصر انجام داده بودم آنها ويزای اقامت من و خانواده‌ام در اين کشور را کنسل کرده بودند. به همين دليل من با مسوولان باشگاه الوصل صحبت کردم و از طرف اين باشگاه بار ديگر ويزای اقامت خود را دريافت کردم.

مجيدی با ابراز ناراحتی از شايعه پردازی برخی مطبوعات درباره اين سفر گفت: بسيار متاسفم که خبرنگاران برخی روزنامه‌ها، نان را به هر قيمتی بر سر سفره زن و بچه خود می‌برند، من در آنجا با باشگاهی مذاکره نکردم و ممنوع الخروج نيز نشدم اينها تنها يکی سری شايعات همين چند روزنامه بود، کار من شخصی بود، کم لطفی باشگاه النصر نيز با محبت مسوولان باشگاه الوصل يک روزه برطرف شد.


مديون استقلال هستم

فرهاد مجيدی درباره مذاکره باشگاه مس کرمان برای حضورش در اين تيم نيز گفت: مسوولان باشگاه مس با باشگاه استقلال در اين باره صحبت کرده بودند، در هر صورت پرويز مظلومی سرمربی آن تيم است و کار کردن با او سبب افتخارم است اما، من با استقلال قرارداد دارم و تنها به خاطر اين تيم بود که به فوتبال ايران بازگشتم، خود را مديون استقلال و هوادارانش می‌دانم و در اين تيم می‌مانم.


فوتبال بيش‌تر از حقم به من داده است

فرهاد مجيدی از آن دسته بازيکنانی نيست که اعتقاد دارند حق‌شان را از فوتبال نگرفته‌اند. او در اين باره نيز به ايسنا گفت: احساس می‌کنم فوتبال حتی بيش از آنچه که می‌خواستم به من داده است، من فوتبال را دوست دارم و هيچ‌گاه ناراضی نبوده‌ام.





















Copyright: gooya.com 2016