چهارشنبه 25 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيموريان: وقت آن رسيده تا خودم را ثابت كنم، فارس

هافبك ايراني تيم فوتبال فولهام انگليس گفت:‌ با رفع مصدوميتم مي خواهم به همان آندوي سابق تبديل شوم.

آندرانيك تيموريان در گفت و گو با خبرگزاري فارس، در مورد بازگشت دوباره به ميادين در بازي دوستانه مقابل چلسي عنوان كرد: بعد از دو ماه براي فولهام به ميدان رفتم و توانستم عملكرد خوبي هم نشان دهم. از چهار هفته قبل تمرينات خود را شروع كرده بودم. هفته گذشته هم اگر به دليل يخ زدگي زمين بازي لغو نمي شد مي توانستم بازي كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره بازي با تيم چلسي كه با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد؛ اظهار داشت: دو موقعيت گلزني را در اين بازي از دست دادم. يك شوت زدم كه دروازه بان توپ را دفع كرد و يك توپ را هم مدافعان چلسي از خط دروازه بيرون كشيدند.

آندو در مورد نظر سر مربي فولهام در ارتباط با عملكرد خود تصريح كرد: مربي از من راضي بود. پس از بازي مشخص شد كه در اين مسابقه 13 كيلومتر دويده ام. ترسي هم از مصدوميت دوباره نداشتم.

وي در اين باره كه چه زماني مي تواند در تركيب اصلي فولهام به ميدان برود ابراز داشت: همه سعي خود را به كار مي گيرم تا بتوانم در تركيب قرار بگيرم. منتظر فرصت هستم تا نهايت استفاده را ببرم. در تمرين هم سخت كار مي كنم تا حضور مفيدي در بازگشتم به ميدان داشته باشم. فكر مي كنم كه وقت آن رسيده تا آندوي بهتري باشم.

تيموريان اضافه كرد: به اروپا آمده ام تا به فوتبالم چيز بيشتري اضافه كنم. به زودي به روزهاي اوج بازمي گردم.

اين بازيكن در ارتباط با اينكه مي تواند تيم ملي را مقابل كره جنوبي همراهي كند يا خير؛ گفت: براي حضور در اين بازي مشكلي ندارم. باشگاه فولهام در فكسي به فدراسيون اعلام كرده كه مصدوميتم برطرف شده است.

آندو در مورد شرايط تيم ملي و حضور بازيكنان جايگزين گفت: بازيكناني كه در اين مقطع به تيم ملي دعوت شده اند حتما شايستگي داشته اند و توانسته اند جاي بقيه را پر كنند. اين نظر مربي است كه در چه مقطعي از كدام بازيكنان استفاده كند.





















Copyright: gooya.com 2016