سه شنبه 1 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مناجاتی: درگير شدن مديران صدا و سيما و ورزش به سود ورزش نخواهد بود، تعامل منطقی را جايگزين تحريم کنيم، ايسنا


کارشناس فوتبال کشور گفت: مسوولين ورزش و صداوسيما به جای تقابل با يکديگر راهی برای تعامل پيدا کنند.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: مسوولين ورزش و فدراسيون فوتبال و همچنين مسوولان برنامه‌های ورزشی صداوسيما خود به خوبی می‌توانند درباره‌ی علت به وجود آمدن چالش‌های اخير اظهارنظر کنند. در هر صورت مشکل از اينجا آغاز می‌شود که گاهی اوقات مسوولان انتظار دارند که رسانه‌ها تنها از آنها تعريف کنند و تحمل انتقاد را ندارند و در مقابل به دليل وجود نداشتن مراجع تصميم گيرنده به برخی برنامه‌های چالشی نيز بيش از اندازه بها داده شده است و گاهی اوقات هر صحبتی در اين برنامه‌ها مطرح می‌شود بدون آنکه مرجعی به آن رسيدگی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: بی‌ترديد برنامه‌های ورزشی تلويزيون سازنده هستند و اگر اين چنين نبود، از رسانه‌ی ملی پخش نمی‌شدند و بر روی آنها سرمايه‌گذاری صورت نمی‌گرفت. پس بی‌ترديد مفيد هستند و نبايد نسبت به آنها موضع منفی و يا تحريمی گرفت. اما، بی‌ترديد بايد در اين برنامه‌ها نيز شرايط به گونه‌ای فراهم شود که افراد به دور از حب و بغض و در محيطی منطقی صحبت کنند و خارج از حوزه‌ی کاری خود وارد نشوند. در واقع برنامه‌های ورزشی به سوپاپ‌هايی احتياج دارند که از ورود اين برنامه‌ها با حاشيه‌های کاذب جلوگيری کنند و سطح کيفی و عمق برنامه‌ها را افزايش دهند.

وی افزود: بی‌ترديد درگير شدن صداوسيما و مديران ورزش به هيچ‌ عنوان به سود ورزش نخواهد بود و بی‌ترديد کار هر دو حوزه را دچار اختلال خواهد کرد بنابراين اگر به جای موضع‌گيری حذفی و تحريم دو طرف انتقادهای سازنده از يکديگر را بپذيرند و در زمينه‌ی اهداف مشترک در ورزش به تعامل بپردازند بی‌ترديد نه تنها اين مشکلات حل می‌شود بلکه ورزش کشور نيز در اين بين سود خواهد کرد.

مناجاتی خاطرنشان کرد: هم مسوولان ورزش بايد بپذيرند که انتقاد جزيی از کار رسانه است و به انتقادهای سازنده احترام بگذارند و هم برنامه‌های ورزشی صداوسيما بايد به گونه‌ای باشند که ضمن احترام به افراد به مشکلات فراوانی که گريبانگير فوتبال و ورزش کشور شده است، بپردازند و وارد حاشيه‌های بی‌فايده نشوند.

در همين زمينه:
[پايان کار فردوسی‌پور در نود؟ بامدادخبر]





















Copyright: gooya.com 2016