پنجشنبه 3 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايلی کهن: کاش موبايلم اين جا بود تا توهين های دايی را می شنيديد، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال سايپا گفت: همواره روی حرف هايی که زده ام؛ ايستاده‌ام و برخلاف علی دايی هيچگاه آنها را کتمان نکرده ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مايلی کهن پس از پيروزی ۴ بر يک برابر تيم داماش در نشست خبری؛ عنوان کرد: وقتی که ۴ گل به حريف زديم يعنی اينکه اين ديدار برای ما خوب بوده است. در ۲۵ دقيقه ابتدايی داماش با تمرکز در ميانه ميدان قصد داشت با ضدحملات به دروازه ما برسد اما پس از به ثمر رسيدن گل اول دفاع اين تيم بازتر شد و توانستيم گل‌های بيشتری بزنيم.
مايلی کهن در مورد اعتراض مسئولان باشگاه سايپا به داوری اظهار داشت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




غلامرضا جباری را يک داور بسيار نجيب ديدم. البته اين گفته من بد تعبير نشود که ساير داوران نجيب نيستند. همه داوران عزيز هستند. داور اهرم‌هايی برای کنترل مسابقه دارد که کارت زرد و قرمز يکی از‌آن اهرم‌هاست. به نظر من داور می‌توانست امروز يکی دو کارت زرد بدهد.
سرمربی سايپا در مورد اينکه اين تيم می‌تواند در پايان فصل به جمع ۳ تيم برتر راه پيدا کند؛ عنوان کرد: بايد واقع‌نگر باشيم. فاصله امتيازات ما با تيم‌های بالای جدول بسيار زياد است. سعی می‌کنيم خود را به نيمه بالای جدول برسانيم اما در جام حذفی با تمام توان حاضر خواهيم شد تا با قهرمانی در اين جام بتوانيم فصل آينده در رقابت‌های آسيايی حاضر شويم.
مايلی کهن در مورد جدايی اميرحسين پيروانی از کادر فنی سايپا گفت: پيروانی در کادر فنی سايپا حضور دارد زيرا تيم اميد پس از پايان ليگ برتر می‌تواند کار خود را شروع کند.
مايلی کهن در مورد اينکه چرا سرمربی تيم اميد خيلی زود انتخاب شد اظهار داشت: شايد به اين دليل که شما رسانه‌ها فشار زيادی وارد کرده بوديد. به عقيده من انتخاب سرمربی تيم اميد اشکالی ندارد زيرا ايشان می‌تواند کارهای خود را زودتر شروع کند. ما هم بايد به دنبال اين مسئله باشيم که مانند کشورهای پيشرفته در فوتبال عمل کنيم. زيرا اکنون فوتبال در بين ‌آحاد مردم جا افتاده است. زمانی می‌گفتيم در ماه مبارک رمضان نمی شود مسابقه برگزار کرد، اما اکنون فهميديم که می‌توانيم اين کار را انجام دهيم.
وی افزود: اگر به دنبال تيم ملی قوی هستيم بايد ليگ قوی داشته باشيم و در فواصلی که ليگ تعطيل می‌شود مسابقات تدارکاتی برگزار کنيم. مثلا زمانی که تيم ملی چين به ايران می‌آيد تيم اميد اين کشور هم همراه تيم ملی اش به ايران سفر کند و با تيم اميد ايران يک ديدار تدارکاتی برگزار کند.
سرمربی اسبق تيم فوتبال ايران در مورد اينکه فدراسيون و سازمان تربيت بدنی بخشنامه‌ای صادر کردند که اعضای اين فدراسيون با مجوز کتبی در برنامه های تلويزيونی حاضر شوند، گفت: ابتدا بهتر است آن بخشنامه را به من نشان دهيد تا بعد در مورد آن صحبت کنيم. ضمن اينکه اگر آن طور که شما می گوييد رئيس فدراسيون فوتبال در اين مورد صحبت کردند بايد بگويم من ۲۹ سال است کارمند سازمان تربيت بدنی هستم و به اين مسئله هم افتخار می‌کنم. سازمان تربيت بدنی يکی از مظلوم‌ترين سازمان هاست و کارمندانش حقوق زيادی دريافت نمی‌کنند. خود من پس از ۲۹ سال فعاليت و با مدرک فوق ليسانس فقط ۴۳۰ هزار تومان دريافت می‌کنم.
مايلی کهن خاطرنشان کرد: من يکی از کسانی بودم که هيچگاه خودم را از سازمان تربيت بدنی به جايی مأمور نکردم. اگر امروز هم در سايپا هستم از مرخصی استحقاقی خود استفاده می کنم. پس از آن از مرخصی بدون حقوقم استفاده خواهم کرد. درمورد انتقاد از فدراسيون و سازمان تربيت بدنی هم بايد بگويم خبرنگاران نبايد تصور کنند که هرچقدر انتقاد انجام شود طرف مقابل نبايد عکس العمل نشان دهد. همه ما يک خانواده بزرگ هستيم.
مايلی کهن تأکيد کرد: آن برنامه‌ای که مد نظر شماست را ديدم. يکی از مسئولان سازمان با فردوسی پور در حال گفت و گو بود. فقط آن مسئول در يک جمله از مديريت شبکه سه صحبت کرد و روز بعد مديريت شبکه سه اطلاعيه ای در اين زمينه صادر کرد. ما نبايد اين گونه رفتار کنيم. بايد منافع شخصی را کنار بگذاريم و در جهت منافع جمعی تلاش کنيم و در بعضی جاها از خودمان بگذريم.
مايلی کهن ادامه داد: اگر چنين بخشنامه‌ای صادر شده است درست نيست. من عادل فردوسی پور را دوست دارم. او فرد تحصيل کرده و باسوادی است. او در يک مقطع ۳۰ ثانيه ای به من اجازه حرف زدن نداد، اما در همين برنامه يک ساعت و نيم وقت در اختيار افراد ديگر داده شد. ما بايد ظرفيت انتقادپذيری خود را افزايش دهيم.
مايلی کهن در مورد اينکه خود او هم از علی دايی زياد انتقاد می‌کند و اين انتقادات شخصی است نه فنی؛ گفت: شايد شما درست بگوييد. خود من هم ايراد دارم. اما من می‌گويم وقتی که تيم ملی تمرين دارد سرمربی آن نبايد سفر به سوئيس را به تمرينات تيم ملی ترجيح دهد. متأسفانه اکنون موبايلم؛ همراهم نيست تا صدای دايی را برايتان پخش کنم تا بدانيد او چه توهين‌هايی به من کرده است.
وی در مورد اينکه اين توهين ها جديد است يا قديم؛ عنوان کرد: جديد و قديم ندارد. من حتی پذيرفتم در وليمه دايی شرکت کنم، اما گفتم برايم کارت دعوت بفرستيد. بعد گفتم شايد خود دايی تمايلی به اين کار نداشته باشد بنابراين از شخص دعوت کننده خواستم يک تلفن به من بدهد. نه اين کار انجام شد و نه کارت دعوتی برايم فرستاده شد.
سرمربی تيم سايپا در مورد محکوميت او در شکايت علی دايی تصريح کرد: دادگاه دو رأی صادر کرد. رأی دادگاه بدوی به نفع من بود و رأی تجديدنظر به نفع شاکی. من همواره سر حرفم ايستاده‌ام و نگفته‌ام که اين حرف ها را نزده‌ام. من مانند علی دايی با سر به صورت شيث رضايی نزده‌ام و بعد بگويم که اين کار را نکرده‌ام. من هرگز يک ساعت در تلويزيون صحبت نکردم و بعد هم خبرنگاران را مقصر جلوه دهم.
مايلی کهن در پايان گفت: نمی دانم چرا همواره نشست‌های خبری بعد از مسابقه به حاشيه کشيده می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016