دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: کدورت‌ بين من و انصاری‌فرد برطرف شد، سازندگان مصاحبه‌ خيالی خون به مغزشان نمی‌رسد نه من، ايسنا

- بعضی‌ها خودشان می‌دانند از کجا خط می‌گيرند

علی کريمی گفت: اختلاف‌نظر هميشه وجود دارد و پس از صحبت‌های امروز با "انصاری‌فرد" تمامی کدورت‌ها برطرف شد.

بازيکن ميانی تيم فوتبال پرسپوليس درباره آشتی‌کنان امروز با عباس انصاری‌فرد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت گفت: بالاخره اين اختلاف‌نظرها هميشه وجود دارد و فکر می‌کنم پس از صحبت‌هايی که امروز (دوشنبه) بين من و انصاری‌فرد صورت گرفت تمامی کدورت‌ها برطرف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی همچنين پيرامون صحبت‌هايی که درباره هواداران پرسپوليس پس از بازی با تيم پيام انجام داده است نيز گفت: منظورم از اينکه برخی تماشاگران جنبه ندارند، هواداران پرسپوليس نبود چرا که معتقدم اين هواداران شرايط فعلی پرسپوليس را به خوبی درک کرده و هيچ توهينی به بازيکنان و مربيان پرسپوليس نمی‌کنند.

کريمی افزود: فکر می‌کنم کسانی که در بازی پرسپوليس مقابل پيام از اواسط نيمه دوم شروع به شعار عليه بازيکنان و مربيان تيم کرده‌اند، خود به خوبی می‌دانند که از کجا و چه کسانی خط می‌گيرند.

وی با تکذيب صحبت‌هايی که به نقل از او در يکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود مبنی بر اينکه " هنگامی که بر عليه عباس انصاری‌فرد حرف می‌زدم، خون به مغزم نمی‌رسيد"، گفت: آنهايی که از خودشان مصاحبه‌های خيالی به نقل از من منتشر می‌کنند، خون به مغزشان نمی‌رسد نه من. چنين صحبت‌ها و جملاتی وجود ندارد و رسانه‌هايی که اين جمله را را منتشر کردند از قول خودشان نوشتند.

کريمی ادامه داد: من از اين طريق اعلام می‌کنم پس از مصاحبه‌ای که بعد از بازی با پيام درباره مديريت باشگاه انجام دادم ديگر با هيچ رسانه‌ای صحبت نکردم و تمام مطالبی که به نقل از من در اين زمينه منتشر شده را تکذيب می‌کنم.





















Copyright: gooya.com 2016