دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی پس از بازگشت: اتفاقات گذشته را فراموش کردم و برگشتم، پرسپوليس نبايد ضربه بخورد، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس دلگيری از آنچه در بازی اين تيم مقابل پيام رقم خورد را عامل غيبت خود در تمرين روز گذشته پرسپوليس عنوان کرد و گفت: تمام اتفاقات گذشته را فراموش کردم و برگشتم تا با قدرت به کارم ادامه دهم.
به گزارش خبرنگار مهر، افشين پيروانی در پايان تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين مطلب درجمع خبرنگاران افزود: همه ما خادم و عاشق پرسپوليس هستيم در تيم ما هميشه حاشيه وجود داشته و من به عنوان فردی که سابقه بازی و مربيگری در تيم پرسپوليس را دارم با اين حواشی غريبه نيستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با تاکيد بر اينکه حواشی اتفاقاتی که در بازی پرسپوليس با پيام رقم خورده است را به فال نيک می گيرم افزود: تمام اتفاقاتی که در بازی روز شنبه رقم خورد را به فال نيک می گيرم و از امروز در کنار ديگر بازيکنان تلاش می کنيم تا خود را برای بازی مهم مقابل داماش را آماده کنيم و پس از آن در انديشه موفقيت در بازی حساس برابر استقلال خواهيم بود.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه از دلگيری خود و بازيکنان پرسپوليس از آنچه در ديدار مقابل پيام رقم خورد ياد کرد و گفت: برای من خيلی عجيب بود طی سالهای گذشته تا به حال نديده بودم که عليه يک تيم از دقيقه ۶۰ شعار بدهند. متاسفانه تيم ما حتی زمانی که به گل رسيد هم هواداران هم شعار می دادند که اين رفتار خيلی عجيب و دور از انتظار بود.

پيروانی ادامه رفتار نامناسب هواداران پرسپوليس را با بازيکنان و کادر فنی اين تيم را به ضرر سرخپوشان در بازی های آينده خواند و گفت: اگر قرار باشد در بين هواداران تيم جناح بندی باشد و هرکس فرد مورد علاقه خود را تشويق کند مطمئن باشيد که پرسپوليس ضربه می خورد. در اين بين بيش از افشين پيروانی به تيم پرطرفدار پرسپوليس لطمه وارد می آيد.

وی در ادامه از هواداران پرسپوليس خواست اين تيم پرطرفدار را در بازيهای آينده حمايت کند و با يکديگر اتحاد داشته باشند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال که چرا در تمرين روز گذشته تيم فوتبال پرسپوليس حضور نيافته بود ، گفت: از اتفاقاتی که در بازی پرسپوليس با پيام رقم خورد دلخور بودم و شرايط روحی خوبی برای حضور در تمرينات نداشتم. يک بازيکن طبيعی است که در طول فصل حداقل يک روز خوب نداشته باشد. در اين شرايط شايسته نيست تا آن بازيکن و يا حتی مربی توهين ناسزا بشنود.

وی با تاکيد بر اينکه تمام اتفاقات گذشته را فراموش کرده ام تصريح کرد: از امروز با قدرت به کار خود ادامه می دهم. من سرباز، عاشق و خادم پرسپوليس هستم و در کنار ديگر دستيارانم برای موفقيت تيم در بازيهای پيش رو و قهرمانی در مسابقات ليگ برتر، جام حذفی و ليگ قهرمانان آسيا تلاش خواهيم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016