دوشنبه 14 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انصاری‌فرد: همه چيز خوب است! مشکلی با هم نداريم؛ کريمی احساساتی شده بود، ايسنا

- "پيروانی" سرمربی تيم است، از او حمايت می‌کنيم


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: بعضی وقت‌ها برخی بازيکنان در شرايط روحی خاصی قرار می‌گيرند و مصاحبه‌هايی انجام می‌دهند اما، ما ديگر هيچ مشکلی با علی کريمی نداريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عباس انصاری‌فرد که در تمرينات امروز تيم فوتبال پرسپوليس حاضر شده بود، پس از ديده بوسی و آشتی کنان با علی کريمی در جمع خبرنگاران گفت: سوء تفاهمی خاصی بين من و علی کريمی نبود، فکر می‌کنم در يک شرايط روحی خاص برخی بازيکنان احساسی شده و صحبت‌هايی را انجام می‌دهند و پس از مدتی از انجام آن پشيمان می‌شوند. فکر می‌کنم تمام حرف‌هايی که در اين چند روز زده شده و مصاحبه‌هايی که برعليه مديريت باشگاه صورت گرفته با درايت و گذشت حل می‌شود.

وی درباره‌ی شرايط فعلی تيم فوتبال پرسپوليس نيز گفت: همه چيز خوب است و ما بايد به همراه بازيکنان و کادرفنی تيم دست به دست هم دهيم تا در نخستين بازی خود بهترين نتيجه را برای پرسپوليس کسب کنيم. از هواداران اين تيم هم می‌خواهم تا صبور باشند و تحت تاثير برخی شرايط قرار نگيرند. بالاخره برد و باخت هميشه بوده و رسيدن به قهرمانی و يا نرسيدن به آن هم در همه وقت وجود داشته است. ما بايد تا لحظه‌ی آخر ايستادگی کنيم و برای موفقيت تيم‌مان تلاش کنيم.

وی درباره‌ی شرايط افشين پيروانی و کادر فنی تيم پرسپوليس نيز گفت: پيروانی سرمربی تيم است و تا هر زمانی که اين سمت را داشته باشد از او حمايت خواهيم کرد. چرا که هميشه هم چنين حمايتی را داشته‌ايم.

وی افزود: برای موفقيت پرسپوليس شخص مطرح نيست و فکر می‌کنم همه بايد با تحمل سختی‌ها برای سربلندی اين تيم تلاش کنيم. نتايج اين تيم در زمانی که بنده مديريتش را برعهده داشتم خيلی بد نبوده و دو پيروزی و يک تساوی را در کارنامه دارد که اين نشان می‌دهد شرايط خيلی هم سخت نبوده است.

انصاری‌فرد در پايان اين گفت‌وگو درباره‌ی حضور سرمربی خارجی در تيم پرسپوليس به ايسنا گفت: بايد شرايط را بررسی کنيم. مطمئن هستم پيروانی هر زمان که تشخيص بدهد نمی‌تواند به اين تيم کمک کند خودش کناره‌گيری خواهد کرد. ولی تا زمانی که هست از حمايت مديريت باشگاه برخوردار خواهد بود. ضمن اين که ما برای موفقيت پرسپوليس و خواسته‌های هواداران و درخواست‌هايشان اهميت زيادی قائل هستيم و بايد شرايط را بررسی کنيم تا ببينيم چه تصميمی بهتر است.





















Copyright: gooya.com 2016