سه شنبه 22 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال ۲ هزار نفری از وينگادا، مصدوميت سه سرخپوش و بازگشت کريمی، مهر

بيش از ۲ هزار هوادار تيم فوتبال پرسپوليس با حضور در تمرين امروز اين تيم از نلو وينگادا سرمربی جديد سرخپوشان استقبال کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال پرسپوليس که خود را برای ديدار روز جمعه برابر استقلال آماده می کند از ساعت ۳۰/۱۴ دقيقه امروز تمريناتش را در مجموعه ورزشی خيريه عمل آغاز کرد. اين نخستين تمرين پرسپوليس زير نظر وينگادا بود که با حضور بيش از ۲ هزار تماشاگر برگزار شد.

تمرين امروز سرخپوشان شامل گرم کردن ، کار با توپ ، سانتر از جناحين و برگزاری فوتبال درون تيمی در دو زمان ۳۰ دقيقه ای بود که در نهايت جدال دو تيم زرد و قرمز با تساوی يک بر يک به پايان رسيد. علی عسگر و نيکبخت واحدی گلزنان اين بازی تمرينی بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی کريمی که به گفته پزشک پرسپوليس برای بازی روز جمعه مشکلی ندارد، امروز يک نينمه برای سرخپوشان بازی کرد و در نيمه دوم زير نظر بدنساز پرتغالی به تمرينات اختصاصی پرداخت.

* نلو وينگادا که از روز گذشته به عنوان سرمربی جديد سرخپوشان منصوب شده است امروز بارها مورد تشويق هواداران اين تيم قرار گرفت.

* بيش از دو هزار تماشاگر امروز به محل تمرين سرخپوشان آمده بودند که در ابتدا اجازه ورود به زمين را پيدا نکردند اما بعد از دقايقی وارد محوطه شدند.

* برخی بانوان علاقمندان به فوتبال که اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند از بلنديهای مشرف به ورزشگاه به تماشای اين تمرين پرداختند.

* فرانک آتسو ، ايوان پترويچ و سپهر حيدری در اين تمرين دچار مصدوميت جزيی شدند و توسط پزشک تيم مداوا شدند.

* محسن خليلی که مدتهاست مصدوم است امروز در تمرينات غيبت داشت. غيبت او بارها مورد پرسش هواداران قرار گرفت.

* هواداران پرسپوليس مثل روز گذشته با سردادن شعارهايی از حرف های مديرعامل استقلال ابراز ناراحتی کردند.

* نلو وينگادا از مسئولان باشگاه پرسپوليس خواست به وضعيت زمين چمن خيريه عمل رسيدگی کنند و برای فردا اندازه چمن را کوتاه تر کنند.

* عليرضا محمد و محمد منصوری در ابتدای اين تمرين با توپ تنيس به گرم کردن بدنهای خود پرداختند.

* اعضای هيئت مديره ومديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از نيم ساعت حضور در تمرينات سرخپوشان ورزشگاه را ترک کردند.





















Copyright: gooya.com 2016