جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بيست و نهم ليگ برتر: تساوی پرسپوليس ـ سپاهان در اصفهان، پيروزی ذوب‌آهن، صبا، راه‌آهن، داماش و مس، ايسنا

ديدار تيم‌های فوتبال پرسپوليس و سپاهان از هفته بيست و نهم رقابت‌های ليگ برتر به تساوی بدون گل انجاميد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين بازی با قضاوت خداداد افشاريان و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در حالی برگزار شد که تيم پرسپوليس علی کريمی و ايوان پتروويچ و سپاهان محرم نويد‌کيا را در اختيار نداشت و حملات دو تيم در پايان سودی برای هيچ‌يک از آنها نداشت و بازی بدون گل تمام شد.

در اين مسابقه تيم پرسپوليس با ترکيب: مهدی واعظی، مجتبی شيری، رحمان رضايی، سپهر حيدری، عليرضا محمد، مازيار زارع، کريم باقری، پژمان نوری، محمد منصوری، حميدرضا علی‌عسگر و ابراهيم توره به ميدان رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم سپاهان هم با ترکيب: عباس محمدی، هادی عقيلی، محسن بنگر، احمد جمشيديان، جلال اکبری، جعفرپور، ابوالهيل، آرماندوسا، احسان حاج‌صفی، رسول خطيبی و عماد محمدرضا به زمين آمد.

در نيمه اول اين بازی تيم سپاهان که از امتياز ميزبانی و تشويق هوادارانش بهره می‌برد در اکثر لحظات بازی صاحب توپ و ميدان بود؛ آنها حملات بسياری را با نفوذ آرماندوسا از جناح راست و حاج‌صفی از چپ روی دروازه حريف ترتيب داد و البته صاحب چندين موقعيت خطرناک هم شد اما در نهايت ثمری برای آنها نداشت.

ضربه ايستگاهی عمادرضا در دقيقه ۳۰ و موقعيتی که هادی عقيلی يک دقيقه پس از آن به هدر داد را می‌توان از مهمترين موقعيت‌های تيم ميزبان نام برد.

در مقابل تيم پرسپوليس چشم به ضدحملات داشت و بيشتر تمرکز خود را روی نفوذ از جناح راست، معطوف کرده بود که برنامه‌های اين تيم نيز در رسيدن به گل ثمری نداشت و بازی در اين نيمه بدون گل مساوی تمام شد.

در نيمه دوم باز هم اين تيم اصفهانی بود که با حملات بيشتر و تمرکز روی همان برنامه‌های نيمه اول خود، موقعيت‌های ديگری را روی دروازه پرسپوليسی‌ها خلق کرد و در مقابل پرسپوليس که با آوردن عليرضا نيکبخت واحدی به ترکيب خود سعی در انجام بازی هجومی‌تری داشت، بيشتر روی ضدحملات حساب باز کرده بود. موقعيت خطرناک جعفرپور در دقيقه ۷۸ برای سپاهان و ضربه سر نيکبخت در دقيقه ۸۰ برای پرسپوليس، مهمترين فرصت‌های دو تيم بودند اما در مجموع سپاهان حملات بيشتری را روی دروازه ميهمان خود ترتيب داد که در نهايت سودی برای آنها نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، همچنين در ديگر مسابقات اين هفته ليگ برتر ذوب‌آهن اصفهان با گل‌های محمد صلصالی در دقيقه ۳۳ و ۴۸ استقلال اهواز را شکست داد.

صبای قم با حساب سه بر صفر و با گل‌های محمد نوری در دقايق ۱۵ و ۲۸ و محسن بياتی‌نيا در دقيقه ۵۴ ميهمان خود ملوان بندرانزلی را شکست داد.

مس کرمان هم با نتيجه دو بر يک ميزبان خود پيام مشهد را شکست داد. روح‌ا... بيگدلی و زالدرون در دقايق ۱۳ و ۴۷ برای مس و اشپيتم آرفی در دقيقه ۷۶ برای پيام گلزنی کردند.

راه‌آهن شهرری با گل‌های احمد مومن‌زاده در دقيقه ۲۲ و داوود حقی در دقايق ۴۵ و ۸۵ از برق شيراز را شکست داد.

ساير ديدارهای ليگ برتر بين‌ تيم‌های مقاومت سپاسی و سايپا، پاس همدان برابر فولاد خوزستان و داماش مقابل ابومسلم مشهد با يک گل به برتری رسيد.

بدين ترتيب پس از انجام اين هشت بازی از هفته بيست و نهم ليگ برتر تيم استقلال تهران همچنان با ۵۶ امتياز صدرنشين است و تيم‌های ذوب‌آهن و پرسپوليس به ترتيب با ۵۶ و ۴۹ امتياز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

آخرين ديدار از رقابت‌های اين هفته شنبه (فردا) بين تيم‌های پيکان و استقلال تهران در قزوين برگزار می‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016