جمعه 9 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهاد کاظمی، سرمربی سپاهان: پرسپوليس برای گرفتن يک امتياز آمده بود، اين تساوی برای آنها برد است، مهر

سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان با انتقاد از عملکرد تيم فوتبال پرسپوليس مدعی شد، اين تيم در بازی امروز مقابل زردپوشان اصفهانی با دفاع و دلخوش کردن به ضدحملات چشم به يک امتياز مسابقه داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل تيمش مقابل پرسپوليس تهران با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزود: نتيجه بازی امروز چيزی نبود که ما می خواستيم. با حضور و حمايت اين خيل هوادار و پشتيبانی مسئولان باشگاه هدف‌مان در بازی مقابل پرسپوليس دستيابی به سه امتياز بود که متاسفانه از دستيابی به آن ناکام مانديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: من بازی مقابل پرسپوليس را برای بازيکنانم يک پيش بازی آسيايی می دانستم. با نمايشی که امروز مقابل پرسپوليس داشتيم معتقدم برای موفقيت در ديدارهای پيش به ويژه پيکارهای آسيايی بايد يک برنامه‌ريزی فراتر از آنچه در بازی امروز به کار گرفتيم، داشته باشيم.

سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه عملکرد تيم فوتبال پرسپوليس را در بازی امروز به نقد کشيد و افزود: پرسپوليسی‌ها برای دستيابی به يک امتياز بازی دست به دفاع مطلق زده بودند. امروز حتی کريم باقری که کاپيتان تيم ملی است بيشتر زمان بازی در محوطه جريمه تيمش دفاع می کرد و زير توپ می زد.

وی افزود: تيم فوتبال پرسپوليس با ارائه يک بازی دفاعی و چشم داشتن به ضدحملات فقط به دنبال يک امتياز بازی امروز بود. اين تيم به اصفهان آمده بود که بازنده نباشد و در نهايت به آنچه می خواست رسيد. به نظرم نتيجه تساوی در بازی امروز برای پرسپوليسی‌ها يک برد است.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در ادامه ليگ برتر مشکلی نخواهيم داشت و من درهمين جمع قول می دهم که سپاهان در پايان فصل جاری مسابقات ليگ برتر يکی از سهميه‌های ليگ قهرمانان آسيا در سال آينده را کسب خواهد کرد.

سرمربی تيم فوتبال سپاهان اصفهان غيبت محرم نويدکيا را يکی از عوامل تاثيرگذار در توقف تيمش در بازی امروز مقابل پرسپوليس دانست و گفت: او يک بازيکن تاثيرگذار برای ماست که با حضورش در ميدان می توانست قفل بازی را شکسته و جريان کار را به سود سپاهان تغيير دهد.

وی در خاتمه تصريح کرد: در پايان مسابقات ليگ برتر به تيم قهرمان و تيم سوم جدول رده بندی يک جايزه داده می شود و آنهم دستيابی به سهميه حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسياست. ما تلاش می کنيم تا در پايان ليگ برتر يکی از سه تيم بالای جدول رده بندی باشيم و همچون سال‌های گذشته يکی از نمايندگان ايران در رقابت‌های آسيايی باشيم. سپاهانی که فصل گذشته نايب قهرمان ليگ برتر شده است بايد در فصل جاری اين عنوان را تکرار کند يا حداقل بر سکوی سوم جدول بايستد.





















Copyright: gooya.com 2016