پنجشنبه 22 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: استقلال بازی برده را به الاتحاد عربستان باخت، بهت در اردوی آبی پوشان، مهر

تيم فوتبال استقلال يکی از نمايندگان کشورمان در رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا در شرايطی که يک بر صفر از الاتحاد عربستان پيش بود در چند دقيقه پايانی دو گل دريافت کرد تا نخستين شکست تيم های ايرانی در اين رقابتها رقم بخورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، در دومين روز از هفتمين دوره رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۲۱ امشب دو تيم فوتبال الاتحاد عربستان و استقلال ايران در شهر جده به مصاف هم رفتند که در پايان تيم ميزبان با نتيجه ۲ بر يک نماينده کشورمان را شکست داد.

در اين ديدار تيم فوتبال الاتحاد در اکثر زمان بازی صاحب توپ بود و موقعيت های زيادی را روی دروازه استقلا پی ريزی کرد اما اين استقلال بود که در نيمه دوم هوشيارانه بازی کرد و توانست در دقيقه ۷۹ توسط آرش برهانی به گل دست پيدا کند.



آرش برهانی با اين ضربه سر دروازه الاتحاد عربستان را باز کرد

آرش برهانی که دقايقی قبل به جای مجتبی جباری به ميدان آمده بود در اين دقيقه سانتر ارسالی خسرو حيدری را به گل برتری استقلال تبديل کرد.

پس از اين گل تيم الاتحاد فشار زيادی را روی دروازه استقلال وارد کرد و در فاصله سه دقيقه مانده به پايان زمان قانونی اين ديدار توانست توسط عماد متعب به گل تساوی دست پيدا کند. در دقايق وقت اضافه نيز الاتحاد عربستان بر حملات خود افزود و توانست در دقيقه ۹۳ توسط حشام ابوکرانه به گل برتری دست پيدا کند تا اين ديدار با نتيجه ۲ بر يک به پايان برسد و آبی پوشان در بهتی باور نکردنی فرو روند.





















Copyright: gooya.com 2016