جمعه 23 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: نگفته‌ بودم کريمی دعوت می‌شود، ايسنا

با يک‌ نيمه بازی نمی‌توان بازيکنی را به تيم ملی دعوت کرد
مانند عربستانی‌ها خط و نشان نمی‌کشيم

سرمربی تيم ملی فوتبال گفت: با يک بازی يک‌ نيمه‌ای نمی‌توان بازيکنی را به تيم ملی دعوت کرد.

علی دايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: علی کريمی پيش از ديدار با الشارجه ۲۵ روز استراحت داشته و مقابل الشارجه هم تنها يک نيمه بازی کرده و ما نمی‌توانيم بازيکنی را با يک نيمه بازی کردن به تيم ملی دعوت کنيم؛ ضمن اين که نگفته‌ بودم کريمی به تيم ملی دعوت می‌شود و تنها اين در رسانه‌ها مطرح شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی درباره وضعيت اردوی تيم ملی گفت: از روز گذشته تمرينات‌مان را آغاز کرده‌ايم و امروز همه سه بازيکن صباباتری به تيم ما اضافه شدند و اميدوارم با اضافه شدن نفرات جديد به هماهنگی لازم دست يابيم.

وی درباره بيانيه چهار باشگاه ايرانی حاضر در ليگ قهرمانان آسيا گفت: از زمانی که به تيم ملی آمدم تمام تلاشم اين بوده که بيشترين تعامل را با باشگاه‌ها داشته باشيم. اين بيانيه به من مربوط نيست اما بايد بگويم که بيشتر باشگاه‌های ايرانی دولتی هستند و هزينه‌ آنها را هم دولت می‌پردازد. بنابراين اگر تيم ملی موفق شود، اين به معنی موفقيت کل فوتبال ايران است.

وی درباره زمان اضافه شدن لژيونرها به تيم ملی به ايسنا گفت: مهدوی‌کيا، معدنچی و هاشميان از بازی با کويت به تيم ملی اضافه می‌شوند اما مسعود شجاعی و جواد نکونام از روز چهارم فروردين کنار ما تمرين خواهند کرد.

سرمربی تيم ملی درباره شناختش از تيم کنيا گفت: از کنيا شناختی ندارم اما تلاش خواهيم کرد از اين بازی به منزله هماهنگ‌شدن بيشتر تيم استفاده کنيم.

دايی درباره ديدار برابر عربستان و اظهارنظر سرمربی تيم ملی اين کشور مبنی بر شکست ايران در تهران گفت: ما مانند سرمربی عربستان بيرون از زمين برای حريف خط و نشان نمی‌کشيم، عربستان تيم خوبی است و باشگاه‌های اين کشور هم عملکرد خوبی داشتند اما مطمئنا آنها را در تهران شکست خواهيم داد.

وی در پايان درباره بازی با سنگال گفت: نمی‌توانم قطعی شدن بازی با سنگال صحبت کنم چرا که از زمانی که من به تيم ملی آمده‌ام به خاطر مسايل سياسی بازی‌های تيم ملی لغو شده و بايد درباره اين بازی از روابط بين‌الملل سوال کنيد.





















Copyright: gooya.com 2016