جمعه 23 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال کنيا بدون ۱۰ لژيونر برابر ايران، ايسنا

آنتونی هی در گفت‌وگو با ايسنا:
اين تيم دوم کنيا نيست
افتخار می‌کنم مقابل تيم روته مولر بازی می‌کنيم

سرمربی تيم ملی فوتبال کنيا گفت: افتخار می‌کنم که قرار است مقابل تيم روته مولر بازی کنيم.

آنتونی هی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون ديدار دوستانه با تيم ملی ايران اظهار کرد: در ابتدا از مسوولان ايرانی و تيم‌شان برای دعوت از کنيا و ترتيب دادن اين مسابقه بين‌المللی تشکر می‌کنم. ايرانی‌ها پذيرايی عالی از ما داشته و من دوستان خوبی در اينجا پيدا کرده‌ام. معتقدم اين بازی تدارکاتی برای تيم‌های ايران و کنيا در آستانه رقابت‌های حساس مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ بسيار مفيد خواهد بود تا از عملکرد بازيکنان و شرايط تيم‌شان شناخت بيشتری کسب کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اينکه از چه بازيکنان کنيايی برای بازی با ايران دعوت شده است، گفت: تيم فعلی ترکيبی از بازيکنان حاضر در ليگ کنيا و برخی بازيکنان محلی هستند و ما از بازيکنان لژيونر‌مان به خاطر اينکه اين مسابقه در تقويم فيفا نبود،‌ استفاده نکرديم. کنيا حدود ۱۰ بازيکن لژيونر دارد که در ليگ انگلستان، فرانسه، سوئد، آمريکا و... بازی می‌کنند.

وی افزود: البته عدم حضور اين بازيکنان به اين معنی نيست که از تيم دوم کنيا در بازی مقابل ايران استفاده می‌کنيم چرا که ما سعی کرديم به ديگر بازيکنان کنيايی نيز فرصت بيشتری داده تا آنها انگيزه بالايی برای حضور در تيم ملی و مسابقات بين‌المللی پيدا کرده و خودشان را در ترکيب تيم کنيا نشان دهند.

آنتونی هی درباره کادر فنی تيم ملی ايران نيز گفت: می‌دانم که علی دايی نام بزرگی داشته و در تيم‌های مطرح آلمانی بازی کرده است و اکنون در زمان سرمربی‌گری‌اش در تيم ملی ايران نيز دستيار آلمانی بزرگی به نام روته مولر دارد که مربی موفقی است.

سرمربی آلمانی کنيا در پاسخ به اينکه آيا شما سابقه دستياری در کنار روته مولر را داريد، گفت: خير، چنين سابقه‌ای را ندارم اما در عين حال سال‌هاست که روته مولر را می‌شناسم و ضمن احترام به او، افتخار می‌کنم که مقابل تيم او بازی می‌کنم.





















Copyright: gooya.com 2016