شنبه 24 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلويزيون ورزشی عربستان: استقلال برای کسب حداقل امتياز به جده آمده بود، ايسنا

مفسران تلويزيون ورزشی عربستان همگی اتفاق‌نظر دارند که تيم استقلال که صدرنشين ليگ فعلی ليگ ايران نيز است برای کسب حداقل امتياز به جده آمده بود.

به گزارش ايسنا؛ اين تلويزيون با رد اعتراضات مربی و بازيکنان استقلال، تيم الاتحاد را شايسته اين پيروزی دانسته و اعلام کردند فشارهای بی‌امان تيم مدعی الاتحاد باعث شد توان و هماهنگی تيم خوب استقلال در چند دقيقه پايانی از هم بپاشد و از بروز آغازی تلخ در برابر حريفان ايرانی برای فوتبال عربستان جلوگيری شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مفسران شبکه تلويزيونی ورزشی عربستان الاتحاد را با چند بازيکن ملی پوش و لژيونر شاخص مستحق پيروزی دانسته و نمايش اين تيم را در برابر استقلال ايران بهترين نمايش نمايندگان فوتبال عربستان در روز اول مسابقات باشگاه‌های آسيا برشمردند.

استوديو تحليلی اين بازی در تی وی اسپورت عربستان نيز اعلام کرد استقلال ايران فاقد قدرت بدنی عالی بود که قبلا از تيم ملی ايران و يا ساير تيم‌های ايرانی همچون سپاهان ديده بوديم آنها در حفظ توپ و دادن پاس‌ها کوتاه و مکرر به ويژه در لحظات رو به پايان مسابقه ضعيف نشان دادند و به شدت محافظه‌کارانه بازی کردند. گل تيم استقلال نيز بر خلاف روند مسابقه به ثمر رسيد.

تلويزيون art نيز در خصوص اين مسابقه گفت: الاتحاد با شکست مدعی قهرمانی باشگاه‌ها در ايران گام مهمی در خصوص برتری در جام باشگاه‌های آسيا برداشت. اين گفته تلويزيون art در حالی پس از پايان ديدار دو تيم الاتحاد و استقلال اعلام شد که مفسران اين شبکه تلويزيونی با عنوان تيم تساوی‌ها از الاتحاد نام برده بودند.

تلويزيون عمان نيز در اين خصوص گفت: استقلال در دقايق پايانی حساس‌ترين مسابقه جام باشگاه‌های آسيا تسليم فشارهای الاتحاد شد و به سختی از اين تيم خوب سعودی شکست خورد.

تلويزيون ام جی سی نيز گفت:‌ استقلال ايران در کمتر از پنج دقيقه برد خارج از خانه را با شکست تلخ عوض کرد.

تحليل گران عربستانی در اين ديدار به آشفتگی خسرو حيدری در دفع ناقص گل اول الاتحاد به استقلال خنديدند و گفتند استقلال در دقايق پايانی فقط توپ را از مقابله دروازه خود دفع می‌کرد.





















Copyright: gooya.com 2016