یکشنبه 16 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشین قطبی سرمربی تیم ملی؟، فرارو

در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال هرگونه توافق با گزینه‌های مربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را رد می کنند، پایگاه خبری "گل" از حضور قطعی افشین قطبی در ایران به عنوان جانشین علی دایی خبر داده است.

به گزارش مهر، در متن خبر پایگاه خبری گل آمده است: " بنابر اخبار موثق از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران شده است. در حالیکه شنبه شب دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال با حضور اعضای آن برگزار شد، ظاهرا خروجی این جلسه انتخاب قطبی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران بوده است."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پایگاه خبری گل همچنین از حضور افشین قطبی در کشورمان تا فردا (دوشنبه) خبر داده است تا رسما به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

این پایگاه با تاکید بر اینکه خبر حضور افشین قطبی در تیم ملی هنوز به طور رسمی اعلام نشده از احتمال به بن بست رسیدن مذاکرات فدراسیون با این مربی خارجی همچون سال گذشته یاد کرده است.

افشین قطبی، فصل گذشته با تیم فوتبال پرسپولیس عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

این انتخاب در حالی صورت می گیرد که در دوره گذشته نیز پس از آنکه افشین قطبی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی به توافق نهایی رسیده بود، ناگهان علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. باید دید این بار هم این اتفاق در دقیقه 90 خواهد افتاد یا قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016