سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: شکست خانگی صبا برابر پاختاکور، شانس صعود نماينده ايران کمرنگ شد، مهر

تيم فوتبال صبای ايران دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا را با شکست برابر پاختاکور ازبکستان به اتمام رساند.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های صبای ايران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب ديداری از هفته سوم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه يادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين بازی که در حضور کمتر از چهار هزار تماشاگر برگزار شد در پايان به برتری ۲ برصفر آبی پوشان پاختاکور انجاميد تا صبای ايران دور رفت مسابقات را بدون پيروزی پشت سر بگذارند.

برای پاختاکور در اين بازی زين الدين تاجييف (۵۷) و فرهاد تاجييف (۶۴) گلزنی کردند و تيم‌شان را در پايان هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به هفتمين امتياز رساندند.

در نيمه اول اين بازی هر کدام از دو تيم يکبار موفق به گلزنی شدند که داور هر دو گل را مردود اعلام کرد. ابتدا فريدون فضلی در دقيقه ۲۰ موفق به گشودن دروازه ميهمان ازبکستانی شد اما پرچم کمک داور که به نشانه آفسايد بالا رفته بود، شادی کوتاه او را پايان داد. فرهاد تاجيف نيز در دقيقه ۳۵ دروازه صبا را باز کرد اما او نيز در موقعيت آفسايد گلزنی کرده بود و گلش مردود اعلام شد.

قضاوت اين ديدار برعهده عبدالرحمان عبدو قطری بود. او علاوه بر اخراج محسن يوسفی در دقيقه ۲۸ بازی به غلام اورونوف، مدافع تيم پاختاکور و مرتضی کاشی و محسن بياتی نيا، بازيکنان تيم صبای ايران کارت زرد نشان داد.

در گروه A مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا تيم پاختاکور با هفت امتياز صدرنشين است و تيم صبای ايران با ۲ امتياز و تفاضل گل ۲- در رده سوم جدول ايستاده است. تيمهای الهلال عربستان و الاهلی امارات امشب در رياض ديگر ديدار اين گروه را برگزار می کنند.

شاگردان فيروز کريمی با تحمل شکست در ديدار برابر پاختاکور ازبکستان شانس صعودشان به دور دوم مسابقات کمرنگ شده و بايد ناکامی های دور رفت را در مرحله برگشت مسابقات جبران کنند.





















Copyright: gooya.com 2016