چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

امير قلعه نويی: باختيم چون از فرصت‌ها استفاده نکرديم، از بازيکنانم راضی هستم، مهر

سرمربی تيم فوتبال استقلال ايران استفاده نکردن از فرصت‌های گلزنی و اشتباهات داوری را از مهمترين عوامل شکست اين تيم در بازی با ام صلال قطر برشمرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، اميرقلعه نويی پس از شکست يک برصفر تيمش مقابل ام صلال قطر با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما باختيم چون از فرصت‌های زيادی که داشتيم استفاده نکرديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی استقلال پس از دومين شکست تيمش در سومين بازی از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا گفت: من از نتيجه راضی نيستم اما از کار بچه‌ها رضايت دارم.

وی خلق چندين موقعيت گلزنی را مهمترين عامل در ابراز رضايت از بازی تيمش عنوان کرده و گفت: ما چندين بار شانس گلزنی بوجود آورديم و کنترل خوبی روی بازی داشتيم اما مشکل اصلی مان زدن ضربه آخر است. ساختن ۴-۵ شانس گل کار ساده ای نيست.

قلعه نويی بازهم پس از ناکامی تيمش از عملکرد تيم داوری انتقاد کرد و گفت: اعتقاد دارم داور با تصميم‌هايش به ما کمکی نکرد. ما در دقايق پايانی نيمه دوم فرصت فوق العاده‌ای برای گل زدن داشتيم که در آن صحنه داور با اعلام خطا و چشم پوشی از آوانتاژ اين شانس را از ما گرفت.

سرمربی استقلال در خاتمه با نگاهی اميدوارانه به ديدارهای دور برگشت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا افزود: به هر حال ما هنوز شانس داريم به خصوص اينکه دو بازی در خانه خواهيم داشت. با گرفتن شش امتياز از اين دوبازی صعود می کنيم و به مرحله بعدی می رسيم.

تيم فوتبال استقلال سه شنبه شب در مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا برابر ام صلال قطر با نتيجه يک بر صفر مغلوب شد.





















Copyright: gooya.com 2016