چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: استقلال مغلوب ام صلال شد، سقوط آبی پوشان به قعر جدول، مهر

تيم فوتبال استقلال با شکست برابر ام صلال قطر به قعر جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا سقوط کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های ام صلال قطر و استقلال ايران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در چارچوب ديداری از هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا به ديدار هم رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ديدار اين دو تيم که از گروه C مسابقات و در ورزشگاه نادی القطر شهر دوحه برگزار شد در پايان به برتری يک برصفر تيم ميزبان انجاميد.

در اين بازی ابتدا فابيو سزار در دقيقه ۶۷ روی پاس ماگنو آلوز دروازه تيم استقلال را گشود و تيمش را پيش انداخت. استقلال که در طول بازی کمتر به دروازه تيم ام صلال نزديک شده بود، پس از اين گل از لاک دفاعی خارج شد و از دقيقه ۷۲ با ورود علی عليزاده به زمين مسابقه با سه مهاجم به دروازه تيم ميزبان حمله کرد.

حملات پرتعداد استقلال که غالبا به ارسال توپ از جناحين خلاصه می شد در دقايق پايانی مسابقه به خلق چند موقعيت گلزنی انجاميد اما دفاع و دروازه بان کم اشتباه تيم قطری مقابل آبی پوشان تسليم نشدند و دومين شکست در کارنامه آسيايی شاگردان امير قلعه نويی به ثبت رسيد.

ام صلال با شکست استقلال ۶ امتيازی شد و جايگاه خود را در رده دوم جدول گروه C مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا استحکام بخشيد، استقلال نيز با يک امتياز به رده چهارم جدول اين گروه سقوط کرد.

قضاوت ديدار ام صلال قطر - استقلال ايران برعهده مالک عبدالبشير از کشور سنگاپور بود. او در اين بازی به تيم علاء هبيل، ابراهيم ناديا و ماگنو آلوز از تيم ام صلال و فرهاد مجيدی از تيم استقلال کارت زرد نشان داد.

جدول رده بندی گروه C مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا به شرح زير است:
۱- الاتحاد عربستان ۷ امتياز، ۲- ام صلال قطر ۶ امتياز، ۳- الجزيره امارات ۲ امتياز، ۴- استقلال ايران يک امتياز





















Copyright: gooya.com 2016