چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: نگاهی به نتايج و جدول رده بندی روز سوم، ناکامی استقلال و صبا، مهر

با اتمام دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا در گروه‌های چهارگانه A و C و E و G تيم‌های پاختاکور ازبکستان، الاتحاد عربستان، ناگويا گرامپوس ايت ژاپن و سووان سامسونگ بلووينگز کره جنوبی بر صدر جدول گروه‌های خود تکيه زدند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در اين بين دو نماينده کشورمان صبای قم و استقلال تهران نمايشی دور از انتظار داشتند و با تحمل شکست در ديدارهای روز گذشته از صف مدعيان گروه‌های خود جدا شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




صبای ايران با شکست خانگی ۲ برصفر مقابل پاختاکور ازبکستان با ۲ امتياز در رده سوم گروه A مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا باقی ماند. با برتری ۲ بريک الهلال عربستان مقابل الاهلی امارات، حال اختلافی ۳ امتيازی بين اين تيم با صبای ايران به وجود آمده است که نماينده کشورمان را از جمع مدعيان گروه A رقابت‌ها دور می کند.

استقلال تهران نيز با شکستی که در ديدار شب گذشته برابر ام صلال قطر متحمل شد، همچون تيم صبای قم بدون پيروزی دور رفت از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا را پشت سرگذاشت. استقلال در حال حاضر با يک امتياز در قعر جدول رده بندی گروه C رقابت‌ها ايستاده است و شانس اندکی برای صدرنشينی در اين گروه دارد.

آبی پوشان در حال حاضر دو تيم هفت و شش امتيازی را بالاتر از خود می بينند که از پيش رو برداشتن آنها برای صدرنشينی دشوار به نظر می رسد. استقلال تنها در صورتی می تواند به صدرنشينی در گروه C مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا اميدوار باشد که هر سه ديدار خود در دور برگشت از مرحله مقدماتی را با پيروزی پشت سربگذارد و اميدوار باشد که از الاتحاد از سه بازی آينده خود که دوتای آن در خانه برگزار می شود يک پيروزی کسب نکند.

شاگردان قلعه نويی درحال حاضر کار دشواری برای صعود دارند و ضمن از پيش رو برداشتن حريفان بايد به نتايج رقبا نيز چشم داشته باشند. صدرنشين ليگ برتر ايران که با زدن ۶۸ گل در ۳۱ بازی رکورددار است دور رفت از مرحله گروهی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا را با زدن دو گل پشت سر گذاشت.

نتايج ديدارهای روز نخست ازهفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌های آسيا به شرح زير است:

گروه A
* صبای ايران صفر - پاختاکور ازبکستان ۲
گل‌ها: زين الدين تاجييف (۵۷) و فرهاد تاجييف (۶۴)
* الهلال عربستان ۲ - الاهلی امارات يک
گل‌ها: ياسر القحطانی (۳۲) و ميريل رادوی (۳+۹۰ - پنالتی) برای الهلال و احمد خليل (۱۳) برای الاهلی امارات

جدول رده بندی:
۱- پاختاکور ازبکستان ۷ امتياز، ۲- الهلال عربستان ۵ امتياز، ۳- صبای ايران ۲ امتياز، ۴- الاهلی امارات يک امتياز

گروه C
* الجزيره امارات صفر- الاتحاد عربستان صفر
* ام صلال قطر يک - استقلال ايران صفر
گل: فابيو سزار (۶۷)

جدول رده بندی:
۱- الاتحاد عربستان ۷ امتياز، ۲- ام صلال قطر ۶ امتياز، ۳- الجزيره امارات ۲ امتياز، ۴- استقلال ايران يک امتياز

گروه E
* ناگويا گرامپوس ايت ژاپن يک - اف سی نيوکاسل جتز استراليا يک
گل‌ها: کيجی تامادا (۶۵) برای ناگويا گرامپوس ايت و تارک الريچ (۹) برای اف سی نيوکاسل جتز
* اولسان هيوندای کره جنوبی يک - بيجينگ گوان چين صفر
گل: يانگ اين اوه (۶۹)

جدول رده بندی:
۱- ناگويا گرامپوس ايت ژاپن ۵ امتياز- تفاضل گل ۲+، ۲- بيجينگ گوان چين ۴ امتياز- تفاضل گل ۱+، ۳- اف سی نيوکاسل جتز استراليا ۴ امتياز- تفاضل گل صفر، ۴- اولسان هيوندای کره جنوبی ۳ امتياز

گروه G
* آرمدفورس سنگاپور يک - کاشيما آنتلرز ژاپن ۴
گل‌ها: حافظ عثمان (۲۶) برای آرمدفورس و ماساشی موتوياما (۲۳)، آتسوتو اوچيدا (۴۲) و يويا اوساکا (۴۸) و دانيل بنت (۳+۹۰) برای کاشيما آنتلرز
* شانگهای شنهوا چين ۲ - سوون سامسونگ بلووينگز کره جنوبی يک
گل‌ها: يانکو والکانوف (۱۸) و وياچسلاو هلب (۷۶) برای شانگهای شنهوا و لی وی فنگ (۶۶) برای سوون سامسونگ بلووينگز

جدول رده بندی:
۱- سووان سامسونگ بلووينگز کره جنوبی ۶ امتياز- تفاضل گل ۴+، ۲- شانگهای شنهوا چين ۶ امتياز- تفاضل گل ۲+، ۷ گل زده، ۳- کاشيما آنتلرز ژاپن ۳ امتياز- تفاضل گل ۲+، ۶ گل زده، ۴- آرمدفورس سنگاپور بدون امتياز





















Copyright: gooya.com 2016