چهارشنبه 19 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه های ديدار پرسپوليس - الغرافه: مايلی کهن در آزادی، درخواست تماشاگران برای حضور کريمی در تيم ملی، مهر

تيم فوتبال پرسپوليس در مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز در ورزشگاه آزادی برابر الغرافه قطر به ميدان رفت.
به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران در ورزشگاه آزادی از دقايقی پيش از آغاز مسابقه پرسپوليس و الغرافه قطر آغاز شد و پيش ازاينکه داور سوت آغاز مسابقه را به صدا درآورد شدت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تماشاگرانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آزادی آمده بودند برای در امان ماندن از باران به سکوهای بالای جايگاه پناه بردند و در زمانی که باران قطع شد مجددا به جايگاه بازگشتند.

* با وجود بارش باران در شهر تهران و برگزاری مسابقه در يک روز غير تعطيل در حدود ۴۰ هزار تماشاگر برای تماشای بازی به ورزشگاه ازادی آمده بودند.

* شرايط جوی نامساعد ورزشگاه آزادی و کم شدن نور ورزشگاه باعث شد تا مسئولان برگزاری مسابقه دستور روشن کردن نورافکن های ورزشگاه را صادر کنند و بازی زير نور برگزار شد.

* عباس انصاری فرد، حسين هدايتی ، محمد آخوندی ، مجيد فرخزادی ، کيومرث هاشمی ، مهدی تاج، عزيزالله محمدی و محمد مايلی کهن از تماشاگران ويژه اين بازی بودند.

* تماشاگران تيم فوتبال پرسپوليس در طول بازی بارها علی کريمی و عليرضا واحدی نيکبخت را مورد تشويق قرار دادند. تماشاگران در شعارهای خود خطاب به مايلی کهن خواستار دعوت کريمی به تيم ملی شدند.

* بارش باران در ورزشگاه آزادی باعث شده بود تا افراد متفرقه و غير مسئول در جايگاه خبرنگاران حضور يابند. متاسفانه تعداد اين افراد به مراتب بيشتر از خبرنگاران بود.

* وينگادا سرمربی پرتغالی تيم فوتبال پرسپوليس در طول بازی به ويژه که تيمش گل برتری را به ثمر نرسانده بود با حرارت خاصی بازی را دنبال می کرد و مانند يک توپ جمع کن توپ هايی که به بيرون می رفت را به زمين پرتاب می کرد.

* پيش از آنکه تيم الغرافه گل اول را دريافت کند بازيکنان اين تيم قطری خود را به روی زمين می انداختند و قصد اتلاف وقت داشتند که اين حرکت آنها با اعتراض شديد هواداران پرسپوليس روبرو شد.

* هواداران تيم فوتبال پرسپوليس که برتری تيمشان مقابل الغرافه خوشحال بودند با سر دادن شعارهايی افشين پيروانی را تشويق می کردند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه با سر دادن شعارهايی به انتقاد از علی دايی که در زمان حضور در تيم ملی از دعوت علی کريمی به اردوی تيم ملی چشم پوشی می کرد، پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016