پنجشنبه 20 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: نظر مايلی‌کهن مانند نظر دايی است، اميدوارم هروقت به تيم ملی دعوت شدم حرف و حديث‌ها تمام شود، ايسنا

نمی‌دانم چرا من به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شدم!

علی کريمی گفت: هر زمان مربی تيم ملی از من دعوت کند با کمال ميل برای کشورم بازی می‌کنم ولی اميدوارم هر وقت آمدم ديگر حرف و حديثی در اين زمينه نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزای دانشجويان ايران (ايسنا)، علی کريمی پس از بازی تيم‌های پرسپوليس و الغرافه در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و الغرافه حريف آسانی برای پرسپولس نبود اما تيم ما امروز نسبت به گذشته بهتر کار کرد و ما توانستيم يک پيروزی خانگی تاثيرگذار را کسب کنيم.

وی درباره انتخابش به عنوان بهترين بازيکن ميدان گفت: برخلاف اين اتفاق فکر نمی‌کنم که چندان جالب بازی کرده باشم، بازيکنان بهتری هم در ميدان بودند، از جمله گلزن‌های پرسپولس در اين بازی و حتی خط دفاعی ما که بسيار خوب کار کرد، به طور مثال عليرضا محمد بازيکن بسيار خوبی در بازی امروز بود. دليل اين انتخاب را نمی‌دانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريمی به شوخی ادامه داد: شايد پسرخاله من بوده که مرا بهترين بازيکن ميدان انتخاب کرده است!

کريمی همچنين گفت: پس از اين برد شانس صعودمان زياد شد اما بايد بدانيم هنوز مسابقات تمام نشده و اگر می‌خواهيم به عنوان تيم اول از گروه صعود کنيم بايد در آينده محکم‌تر بازی کنيم.

وی همچنين درباره انتخاب مايلی کهن به عنوان سرمربی تيم ملی گفت: به اين مربی تبريک می‌گويم و برايش آرزوی موفقيت می‌کنم اما شنيده‌ام که نظر او هم درباره من به مانند نظر علی دايی بوده است.

پس از اين صحبت‌های کريمی خبرنگاران به او گفتند که مايلی کهن درباره آمادگی جسمانی او تنها در يک مقطعی سخن گفته و منظورش تمام زمانی که کريمی برای پرسپوليس به ميدان رفته نبوده که کريمی در واکنش به آنها گفت: البته همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم هر زمان سرمربی تيم ملی از من دعوت کند با کمال ميل در خدمت تيم کشورم خواهم بود. منتها اميدوارم در آن زمان ديگر حرف و حديثی پيش نيايد. البته فکر می‌کنم چه من در تيم ملی باشم و چه نباشم جوانان شايسته زيادی هستند که بايد دير يا زود در تيم ملی حضور داشته باشند. مهمترين مساله در حال حاضر نتيجه‌گيری تيم ملی در بازی‌های آينده است و اميدوارم هر بازيکنی که حقش است به تيم ملی راه يابد.

علی کريمی همچنين درباره‌ی شانس ايران برای صعود به جام جهانی گفت: کار ايران دشوار است اما غير ممکن نيست و اگر بتوانيم در سه بازی آينده پيروز شويم می‌توانيم به جام جهانی راه پيدا کنيم.

به گزارش ايسنا، وی درباره موضوع غيبتش مقابل صبا نيز گفت: سوال خوبی پرسيديد چرا که من پيش از بازی با صبا پنج جلسه در تمرين‌ها غيبت داشتم و اين حق وينگادا بود که در اين بازی من را بازی ندهد اما، پس از آن تمرين کردم و امروز برای پرسپوليس به ميدان رفتم و همواره گفته‌ام که هر وقت در زمين باشم از جان و دل مايه خواهم گذاشت.

کريمی درباره صحبت‌های علی دايی پيرامون غيبت ۲۵ روزه او در تمرينات پرسپوليس پيش از بازی مقابل عربستان گفت: من دو سه‌ هفته‌ای مصدوم بودم اما، تصور می‌کنم در فاصله‌ای که هنوز زمان زيادی تا بازی با عربستان باقی مانده بود به تمرينات پرسپوليس بازگشتم و آمادگی لازم را داشتم، به همين دليل هم مقابل الشباب بازی کردم اما در هر صورت اينکه کدام بازيکن به تيم ملی دعوت شود را کادر فنی تعيين می‌کند.

کريمی در پايان گفت: من همواره و هرگاه تيم ملی نياز داشته باشد در خدمت اين تيم خواهم بود اما تصور می‌کنم در حال حاضر بازيکنان بهتری نسبت به من در ليگ برتر حاضر هستند.





















Copyright: gooya.com 2016