سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: ستاره نيستم، برای مايلی کهن آرزوی موفقيت می کنم، مهر

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اظهارات مدير عامل اين باشگاه که از بازی ضعيف ستاره های سرخپوش ابراز نارضايی کرده بود، گفت: من ستاره نيستم، شايد منظور مدير عامل باشگاه بازيکنان ديگری بوده است.
به گزارش خبرنگار مهر، علی کريمی در نشست خبری امروز تيم فوتبال پرسپوليس پيش از ديدار با الغرافه قطر ضمن بيان اين مطلب افزود: من ستاره نيستم شايد منظور آقای انصاريفرد از بازيکنان ستاره ای که در پرسپوليس تمام قابليت خود را به کار نمی گيرند، ديگر نفرات باشد در عين حال هميشه تلاش می کنم بهترين بازی ها را برای پرسپوليس به نمايش بگذارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: با حرف نمی شود چيزی را ثابت کرد بايد در عمل توانايی های خود را نشان داد. آقای انصاريفرد در مديريت باشگاه و من در زمين فوتبال بايد در چارچوب وظايف خود عمل کنيم. ما بايد کار خود را انجام دهيم و در نهايت اين مردم و هواداران هستند که قضاوت می کنند چه کسی عملکرد خود را درست انجام داده و يا کمتر از ظرفيتش عمل کرده است.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص انتخاب محمد مايلی کهن به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: اين تصميمی است که فدراسيون فوتبال گرفته و من به عنوان بازيکن فقط برای آقای مايلی کهن آرزوی موفقيت می کنم.

کريمی که سابقه بازی در ليگ فوتبال قطر را دارد در خصوص شناخت خود از تيم فوتبال الغرافه گفت: من فقط يک سال در ليگ قطر بازی کردم. زمانی که در تيم القطر بودم تيم الغرافه يکی از بهترين های اين کشور بود و در فاصله ۳ تا ۴ هفته مانده به پايان مسابقات، قهرمان ليگ قطر شد.

وی افزود: در فصل جاری زياد بازی های الغرافه را دنبال نکرده ام و تنها بازی اين تيم مقابل الشباب عربستان و ۲۰ دقيقه از بازی آنها مقابل الشارجه را ديده ام. به عقيده من الغرافه تيم خوبی است که از بازيکنان ملی پوش قطر و مهره های خوب خارجی استفاده می کند.

کريمی در ادامه خاطر نشان کرد: فوتبال به گونه ای شده است که نمی توان هيچ تيمی را دست کم گرفت و همه تيم ها به هم نزديک هستند. الغرافه هم برای ما تيم قابل احترامی محسوب می شود.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در توجيه دلايل فروکش کردن ميل تهاجمی اين تيم پس از گلزنی در مسابقات مختلف گفت: تمام تيم های ايرانی زمانی که گل می زنند از حمله دست می کشند و رو به بازی دفاعی می آورند و کمتر ميل به گلزنی دارند. ما بايد اين مسئله را به گونه ای برطرف کنيم تا تيم در آينده دچار مشکلی نشود. من به نوبه خود در طول بازی با بازيکنان صحبت می کنم تا روش بازی خود را تغيير ندهند و پس از گلزنی همچنان حمله کنند. در اين بين مربی تيم هم بايد بيشتر با بازيکنان صحبت کند و ميل به گلزنی را در تيم زنده نگه دارد.

وی در ادامه افزود: هميشه سعی کرده ام بازيکن مفيدی برای پرسپوليس باشم . فردا هم نهايت تلاش خود را به کار می گيرم تا مهره ای مفيد و مثمر ثمر برای اين تيم باشم.

کريمی در خاتمه تصريح کرد: هواداران پرسپوليس هميشه نسبت به ما لطف داشته اند و از تيم محبوب خود حمايت کرده اند . برای جبران محبت های آنان من و ديگر بازيکنان هميشه سعی می کنيم خوب بازی کنيم ، شما بايد توجه داشته باشيد که فوتبال همه تيم ها به هم نزديک شده و نتيجه مسابقات قابل پيش بينی نيست. در عين حال تلاش می کنيم فردا مقابل الغرافه يک بازی خوب و تماشاگر پسند را به نمايش گذاشته و در سال جديد محبت هواداران را بخوبی پاسخ گوييم.





















Copyright: gooya.com 2016