شنبه 22 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مايلي‌كهن خطاب به دايي: تو متعلق به مردمي، به فوتبال بازگرد، ايسنا

محمد مايلي‌كهن خواهان بازگشت علي دايي به فوتبال كشور شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد مايلي‌كهن طي اظهاراتي علي دايي را متعلق به مردم دانست و خواستار بازگشت او به فوتبال كشور شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مايلي‌كهن كه شب گذشته براي ديدار با علي دايي به فروشگاه او رفته بود، در اين باره اظهار كرد: شب گذشته (پنج‌شنبه) تك و تنها و زير باران به فروشگاه علي دايي رفتم اما، او در مغازه حضور نداشت و برادر گران مايه‌اش كه دبير شيمي است، به من گفت كه دير آمده‌ام.

سرمربي تيم ملي ايران كه در برنامه‌ي زنده‌ي تلويزيوني ورزش و مردم سخن مي‌گفت، ادامه داد: از همين جا مي‌خواهم با علي دايي صحبت كنم. ما دوران مختلفي را با هم گذرانديم. حتي در گذشته زماني كه او آسيب ديد با آنكه هيچ مسووليتي نداشتم، تنها كسي بودم كه به عيادتش رفتم.

وي افزود: دايي بايد بپذيرد كه در بعضي موارد او اشتباه كرده و در بعضي موارد نيز من مقصر بودم. اما، به او مي‌گويم كه تو متعلق به خودت نيستي و متعلق به مردمي. بنابراين بايد به فوتبال كشور بازگردي.

مايلي‌كهن همچنين درباره‌ي نظرش پيرامون علي دايي نيز گفت: هيچ تفاوتي ميان علي دايي و پسر خود قائل نيستم.

سرمربي تيم ملي همچنين با اشاره به اينكه قصد دارد در آينده مطالبي بيان كند كه كسي آنها را نمي‌داند، با اشاره به گذشته‌ي كاري خود در تيم ملي گفت: زماني كه به تيم ايران آمدم، تيم ملي در رده‌ي 140 فيفا قرار داشت اما، با حضور من اين جايگاه ارتقا پيدا كرد.





















Copyright: gooya.com 2016