پنجشنبه 20 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکواندو باشگاه های آسيا: ايرانی ها فيناليست شدند، ايرنا

پيکار نهايی دومين دوره رقابت های تکواندو جام باشگاه های آسيا ، عصر پنجشنبه با حضور تيم های ايرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ايرنا، تيم های تکواندو دانشگاه آزاد و جوانه امروز (‌پنجشنبه ) با شکست حريفان خود به ديدار نهايی راه يافتند تا پيکار نهايی مسابقات کاملا ايرانی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در مرحله نيمه نهايی دانشگاه آزاد با هدايت نعمت الله خليفه به مصاف نماينده کره جنوبی رفت که پيروزی های يوسف کرمی، رضا نادريان و عليرضا شکوری باعث شد تا دانشگاه آزاد برتری خود را قطعی کنند. تيم دانشگاه ازاددر اين ديدار در مجموع با نتيجه قاطع پنج بر صفر پيروز شد و به فينال رسيد.
در ديگر پيکار نيمه نهايی تيم جوانه از ايران با سرمربيگری رحيم صالحی در جدالی زيبا و حساس با حساب ۳ بر۲ مناطق نفت خيز ديگر نماينده ايران را شکست داد و به فينال راه يافت .
در اين پيکار مهيج ، مسعود حجی زواره، ميثم باقری و جلال خدامی برای جوانه صاحب پيروزی شدند و بردهای مناطق نفت خيز را قادر احمدی و کوروش رجلی به دست آوردند.
بدين ترتيب از ساعت ۱۶ تيم های مناطق نفت خيز و کره جنوبی ديدار رده بندی و از ساعت ۱۷ تيم های جوانه و دانشگاه آزاد پيکار فينال را برگزار می کنند.
اين مسابقات با حضور ۱۱ تيم خارجی و ۳ تيم داخلی از روز گذشته/چهارشنبه/ در خانه تکواندو تهران آغاز شده است .
نخستين دوره جام باشگاه های آسيا سال ۲۰۰۸ در سالن شهيد افراسيابی تهران برگزار شد که با قهرمانی تيم دانشگاه ازاد همراه شد.





















Copyright: gooya.com 2016