شنبه 3 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس فدراسيون فوتبال ايران به اسپانيا دعوت شد، یوفا

مادريد - "آنخل ويلار" رييس فدراسيون فوتبال اسپانيا جهت انجام مذاکره در خصوص امضاي يادداشت تفاهم همکاري ميان فدراسيون دو کشور ايران و اسپانيا از علي کفاشيان همتاي ايراني خود دعوت کرد که به اسپانيا سفر کند.

به گزارش یوفا: رييس فدراسيون فوتبال اسپانيا در ديداري که در اين ارتباط با سفير جمهوري اسلامي در مادريد انجام گرفت، همچنين در مورد انجام ديدارهاي دوستانه بين تيم هاي ملي فوتبال ايران و اسپانيا نيز بحث و مذاکره کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سيد داود صالحي سفير جمهوري اسلامي ايران در اسپانيا در اين ديدار ضمن ارايه گزارشي از وضعيت ورزش در جمهوري اسلامي ايران بويژه فوتبال، اظهار داشت: ايران هميشه در رشته فوتبال به عنوان يک قطب مهم در آسيا و يکي از پرافتخارترين تيم هاي اين قاره مطرح بوده است.

سفير ايران همچنين با انتقاد از روند همکاري هاي موجود ميان دو کشور در زمينه فوتبال تصريح کرد: روند همکاريهاي فوتبال بين دو کشور در سطح ساير همکاريهاي موجود بين دو کشور نيست و بايد در اين زمينه اقدامات بيشتري صورت پذيرد.

رييس فدراسيون فوتبال اسپانيا نيز در پاسخ به اظهارات سفير ايران ضمن استقبال از نظرات سفير جمهوري اسلامي ايران، اعلام آمادگي کرد که موافقتنامه همکاري جامع بين فدراسيون هاي فوتبال دو کشور به امضا برسد.

وي همچنين گزارشي نيز از چگونگي فعاليتهاي فدراسيون فوتبال اسپانيا در زمينه هاي مختلف ملي و هماهنگي با باشگاهها به سفير ايران ارايه کرد.





















Copyright: gooya.com 2016