دوشنبه 24 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن خليلي: خوشحالم كه پاسخ اعتماد وينگادا را دادم، اميدوارم بازيكنان با لياقت به تيم ملي دعوت شوند، ايسنا

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اولين گلم براي پرسپوليس در ليگ هشتم ثمره‌ي تلاش همه بازيكنان بود و خوشحالم كه به عنوان آخرين نفر كار آن‌ها را به نتيجه رساندم.

محسن خليلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون موفقيت تيم فوتبال پرسپوليس در برابر تيم پيكان اظهار كرد: ما امروز توانستيم بسيار حرفه‌اي بازي كنيم و با ارائه نمايش زيبايي نتيجه بازي را به سود خود تمام كنيم. ما از موقعيت‌هايمان در اين بازي به خوبي استفاده كرديم و در نهايت به پيروزي رسيديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره‌ي گلي كه براي تيمش به ثمر رساند،‌گفت: گلي كه براي پرسپوليس به ثمر رساندم نتيجه تلاش همه بازيكنان بود و من تنها به عنوان آخرين بازيكن تلاش آن‌ها را به ثمر نشاندم و خوشحالم كه اولين گلم براي پرسپوليس در ليگ هشتم بدين شكل زده شد.

خليلي گفت: چند هفته‌اي است كه آمادگي‌ام را به كادرفني پرسپوليس اعلام كردم و خوشحالم امروز با گلي كه به ثمر رساندم توانستم جواب اعتماد وينگادا را بدهم.

وي درباره‌ي حضور احتمالي‌اش در تيم ملي نيز گفت: من مربي تيم ملي نيستم كه نظري در اين باره داشته باشم اما اميدوارم هر بازيكني كه لياقت داشته و شايسته‌تر باشد به تيم ملي دعوت شود اكنون هم تنها اميدوارم بتوانيم به جام جهاني صعود كنيم چرا كه ايراني‌ها ساخته شده‌اند براي كارهاي سخت و بزرگ.

وي درباره‌ي كم رنگ شدن شانس پرسپوليس براي كسب عنوان سومي ليگ برتر نيز گفت: هنوز دو بازي باقي مانده و ما مي‌توانيم با پيروزي در اين دو مسابقه و اميد داشتن به عدم نتيجه‌گيري رقبا به اين عنوان برسيم. بايد سعي كنيم كه سهميه‌ي ليگ قهرمانان آسيا در فصل بعد را از طريق ليگ برتر به دست آوريم چرا كه قهرماني در جام حذفي بسيار دشوارتر از رسيدن به عنوان سومي در ليگ برتر خواهد بود.





















Copyright: gooya.com 2016