سه شنبه 18 فروردین 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارات علی دوستی و غلامحسين پيروانی، سرمربيان تيم های ملی جوانان و اميد کشور در باره انتخاب محمد مايلی کهن، مهر

علی دوستی: مايلی کهن بهترين گزينه بود
با شرايط جديد کره شمالی را غافلگير می کنيم

سرمربی تيم فوتبال جوانان کشورمان با بيان اينکه مايلی کهن می تواند به تيم ملی سر و سامان دهد، اين مربی را بهترين گزينه برای هدايت تيم ملی دانست.
علی دوستی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتخاب محمد مايلی کهن به عنوان سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان گفت: به فدراسيون فوتبال و کميته تيم‌های ملی به خاطر اين انتخاب تبريک می گويم زيرا به اعتقاد من مايلی کهن بهترين گزينه برای هدايت تيم ملی کشورمان بود.

وی افزود: مايلی کهن تنها کسی بود که در اين مقطع می توانست به تيم ملی سر و سامان دهد. قطعا در شرايط فعلی تيم ملی به حل مشکلات روحی - روانی بيش از مسائل فنی نياز دارد و مايلی کهن در اين کار استاد است. او می تواند استرس و مشکلات موجود را از بازيکنان ملی پوش دور کرده و در نهايت همراه با تيم ملی از اين امتحان مهم سربلند بيرون آيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال جوانان کشورمان همچنين خاطر نشان کرد: قطعا ديدگاه مايلی کهن در خصوص استفاده از تاکتيک‌های فنی و نفرات ملی پوش با کادر فنی پيشين بسيار متفاوت است. اين سيستم متفاوت و انگيزه نفرات جديد می تواند شرايط بسيار خوبی را برای تيم ملی ايجاد کند زيرا مربيان کره شمالی با آناليز وضعيت بازی‌های گذشته تيم ايران شناخت ديگری از وضعيت تيم ملی دارند و اين تغييرات می تواند آنها را غافلگير کرده و زمينه موفقيت تيم کشورمان را در آن ديدار مهم فراهم کند.

وی با بيان اينکه به زودی با مايلی کهن گفتگو می کند، تاکيد کرد: قطعا اگر سرمربی جديد تيم ملی نيازمند مشورت و هر کمک ديگری داشته باشد، دريغ نخواهم کرد و همانند يک سرباز در خدمت تيم ملی خواهم بود.

دوستی در پايان گفت: بی شک مايلی کهن نمی تواند بدون کمک ساير مربيان، رسانه‌های گروهی و تماشاگران موفق شود. در حال حاضر همه ما وظيفه داريم همانند چهارسال پيش، به تيم ايران به عنوان يار دوازدهم کمک کنيم تا شرايط لازم برای اجرای برنامه‌های مدنظر مايلی کهن و کادرفنی تيم ملی فراهم شود.

کميته تيم‌های ملی فدراسيون فوتبال کشورمان شب گذشته پس از جلسه‌ای طولانی مدت محمد مايلی کهن را به عنوان سرمربی جديد تيم ملی انتخاب کرد.

***

غلامحسين پيروانی:
مايلی‌کهن به حواشی توجه نکند
اميدوارم حادثه ملبورن در کره تکرار شود


سرمربی تيم فوتبال اميد با ابراز خرسندی از انتخاب محمد مايلی کهن به عنوان سرمربی جديد تيم ملی تاکيد کرد: اميدوارم مايلی کهن به حاشيه‌ها توجه نکند و با سابقه‌ای که دارد تيم ملی را به جام جهانی برساند.
غلامحسين پيروانی، سرمربی تيم فوتبال اميد کشورمان با بيان اين مطلب به خبرنگار مهر افزود: مايلی کهن از مربيان فهيم و با اخلاق فوتبال ماست که سابقه خوبی در تيم‌های ملی دارد. اميدوارم مطبوعات و رسانه‌ها اين مربی باتجربه را به حاشيه نکشانند و اجازه دهند او به دور از هرگونه حاشيه سازی کارش را در تيم ملی با قدرت ادامه دهد.

وی اضافه کرد: بايد از زحمات علی دايی هم در تيم ملی قدردانی شود، متاسفانه دايی را به حاشيه کشيدند وگرنه او هم می توانست با تيم ملی کارنامه موفقی داشته باشد. به نظر من دايی آينده مربيگری خوبی پيش رو دارد و می تواند با افزودن بر بار تجربه فنی خود در آينده به مربی بزرگی برای فوتبال ايران تبديل شود.

پيروانی با بيان اينکه تيم ملی در شرايط سختی قرار داشته و بازی حساسی مقابل کره شمالی پيش رو دارد، افزود: به اعتقاد من تيم ملی ۷۰ درصد شانس صعود به جام جهانی را دارد. با وجود اينکه کار سختی برای صعود پيش رو داريم ولی نبايد نااميد باشيم. به نظر من پيروزی مقابل کره شمالی و امارات دور از دسترس فوتبال ما نيست. اميدوارم ملی پوشان با پيروزی در اين دو ديدار بتوانند بار ديگر تاريخ را تکرار کنند و پوسان به ملبورن ديگری تبديل شود.

سرمربی تيم فوتبال اميد در خصوص اينکه آيا بازيکنان جديدی درمقطع کنونی می توانند به تيم ملی دعوت شوند يا نه اظهار داشت: به نظرمن مربيگری سليقه‌ای است و هر مربی سليقه خاص خودش را دارد. به نظر من مايلی کهن می تواند نفرات جديدی را به تيم ملی دعوت کرده و نقاط ضعف تيم را برطرف کند تا با تيمی متحول شده مقابل کره شمالی و امارات قرار گيريم.

وی هچنين در خصوص شايعه کناره گيری خود از تيم فوتبال اميد اظهار داشت: بنده هرگز چنين تصميمی ندارم. روزی که مسئوليت تيم اميد را پذيرفتم اين فدراسيون فوتبال بود که از من برای همکاری دعوت کرد و من هم با در نظر گرفتن تمامی جوانب و اعتقادی که به موفقيت تيم اميد داشتم اين مسئوليت را پذيرفتم و تا زمانی که فدراسيون فوتبال بخواهد در اين مسئوليت خواهم ماند.





















Copyright: gooya.com 2016