یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور نيروهای يگان ويژه در تمرين پرسپوليس، درگيری ليدرهای موافق و مخالف انصاری‌فرد و پيروانی، ايسنا

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از سفر به دبی با درگيری ليدرهای موافق و مخالف عباس انصاری‌فرد و افشين پيروانی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پيش از سفر به دبی برای برگزاری ديدار برابر الشارجه امارات در رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا با درگيری طرفداران افشين پيروانی مربی برکنار شده‌ی پرسپوليس و عباس انصاری‌فرد مديرعامل باشگاه همراه بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تمرينات امروز که از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقيقه در ورزشگاه خيريه عمل برگزار شد، با شروع اين درگيری‌ها همراه بود.

ليدرهای موافق افشين پيروانی قصد ممانعت از شعار دادن ليدرهای مخالف در جهت تشويق پرسپوليس و کادرفنی فعلی‌اش داشتند. اين درگيری‌ها به حدی شدت گرفت که توجه بازيکنان و کادر فنی را به خود جلب کرد و احمدرضا عابدزاده مربی دروازه‌بان های پرسپوليس تمامی ليدرها و تماشاگران را به خارج از محوطه‌ی محل تمرين هدايت کرد.

در اين حين مسوولان پرسپوليس طی تماسی با يگان ويژه خواستار حضور آنها در محل تمرين پرسپوليس شدند که نيروهای يگان ويژه پس از خاتمه‌ی اين درگيری‌ها به محل تمرين رسيدند. ليدرهای موافق پيروانی همچنين درگيری لفظی شديدی را با محمود خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس داشتند.

پس از دقايقی از خاتمه يافتن درگيری‌ها ليدرهای طرفدار مديريت باشگاه و مخالف پيروانی همراه با تعدادی از تماشاگران که جمعا تعدادشان به حدود ۱۰۰ نفر می‌رسيد به محل تمرين آمده و مشغول تشويق تيم‌شان شدند.

در اين تمرين که افشين پيروانی حضور نداشت، ادوارد نلو وينگادا سرمربی اين تيم هدايت کامل تمرينات را برعهده داشت.

بازيکنان پرسپوليس در ابتدا پس از گرم کردن بدن‌های خود و حرکات کششی در قالب چند گروه به تمرين آقاوسط پرداختند و پس از آن فوتبال دستگرمی را در دستور کار خود داشتند.

کريم باقری تنها غايب امروز پرسپوليس بود. همچنين محسن خليلی و مسعود زارعی نيز در تمرينات امروز مدتی را نظاره‌گر بوده و پس از آن به تمرينات اختصاصی پرداختند.





















Copyright: gooya.com 2016