یکشنبه 13 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبر درگيری فيزيکی مايلی‌کهن و قلعه‌نويی، سکوت مايلی کهن و تکذيب قلعه نويی

جهان نيوز - امير قلعه‌نويی و محمد مايلی کهن در کلاس مربيگری حرفه‌ای فوتبال که به مدرسی روته مولر و مرتضی محصص برگزار شد، با هم به صورت فيزيکی برخورد کردند.
سرمربيان سابق تيم ملی فوتبال ايران در محل کمپ تيم‌های ملی با يکديگر درگيری فيزيکی پيدا کردند.
به گزارش سرويس ورزشی "جهان" امير قلعه‌نويی و محمد مايلی کهن در کلاس مربيگری حرفه‌ای فوتبال که به مدرسی روته مولر و مرتضی محصص برگزار شد، با هم به صورت فيزيکی برخورد کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تا اين لحظه دليل درگيری آنها مشخص نشده است.

در ديدار استقلال و سايپا که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و هدايت اين تيم‌ها بر عهده اين دو بود، تماشاگران عليه مايلی کهن از الفاظ نامناسبی استفاده کردند. برخی، هدايت اين تماشاگران را به ليدرهای منتسب به قلعه‌نويی مربوط می دانستند.

***

فارس: مايلی‌کهن از اظهار نظر درباره درگيری با قلعه‌نويی خودداری کرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال سايپا از اظهار نظر درباره درگيری با سرمربی استقلال خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس محمد مايلی کهن و امير قلعه نويی صبح امروز در محل کمپ تيم های ملی و در جريان برگزاری کلاس پيشرفته مربيگری با يکديگر درگير شدند.
با اين حال محمد مايلی کهن در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری فارس که از وی در اين باره پرسيده بود گفت: به هيچ وجه در اين باره اظهار نظر نمی کنم و ترجيح می دهم سکوت کنم.

***

ايرنا: قلعه نويی شايعه درگيری اش با مايلی کهن را تکذيب کرد

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران شايعه درگيری فيزيکی خود با سرمربی تيم سايپا کرج را تکذيب کرد.

"امير قلعه نويی" عصر يکشنبه پس از ترک کلاس دوره مربيگری روته مولر در آکادمی ملی فوتبال در گفت وگو با ايرنا افزود: با محمد مايلی کهن مشاجره کردم اما به هيچ وجه با وی درگيری نداشتم .
وی از اظهار نظر درخصوص مشاجره خود با مايلی کهن خودداری کرد و گفت: هم اکنون تمامی تمرکز خود را معطوف به ديدار آتی استقلال برابر الاتحاد کرده ام.
قلعه نويی برای حضور در تمرينات تيم استقلال تهران راهی ورزشگاه دستگردی تهران شد.
تيم استقلال تهران عصر سه شنبه هفته جاری در مرحله مقدماتی ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تيم الاتحاد عربستان می رود.





















Copyright: gooya.com 2016