دوشنبه 21 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طالب‌ لو: خوشحالم كه قلعه نويي با قهرماني از استقلال رفت، فارس

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال گفت: رفتن قلعه‌نويي همه را ناراحت كرد اما خوشحالم كه او با قهرماني از استقلال رفت.

به گزارش خبرگزاري فارس،‌ وحيد طالب لو پس از تمرين امروز تيم ملي در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: من يك سال ديگر با استقلال قرارداد دارم و قطعا بايد در اين تيم بمانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: بدون شك از رفتن قلعه نويي ناراحت هستم اما از طرف ديگر خوشحالم كه قلعه نويي به عنوان مربي قهرمان روي دست‌ هواداران و تشويق آنها از استقلال مي‌رود.

طالب لو اضافه كرد: اينجا تيم ملي است و بهتر است زياد در مورد استقلال حرف نزنيم. خدا را شكر دو روز خوب را پشت سر گذاشتيم و به مرور زمان در حال رسيدن به شرايط خوب هستيم. راه سختي در پيش داريم و بايد با انگيزه و تمركز بالاتر به ديدارهاي آينده فكر كنيم.

ايبن دروازه بان در خصوص عدم حضور هواداران در تمرينات تيم ملي گفت:
متاسفانه هواداران هنوز شرايط تيم ملي را درك نكرده اند. به نظرم آنها بايد اين تيم را حمايت كنند تا همه يكدل شويم و دست به دست هم به جام جهاني برويم. البته آنها نشان داده اند هميشه در روزهاي سخت يار ما هستند.

طالب لو در خصوص افشين قطبي تصريح كرد: قطبي از فوتبال ايران شناخت دارد و تمرينات خوبي را در نظر گرفته است. اميدوارم با كمك به او بتوانيم به هدف خود برسيم. من به عنوان يك بازيكن با تمام قوا در خدمت تيم ملي و كادر فني هستم و اميدوارم جواب مثبتي به اعتماد آنها بدهم.





















Copyright: gooya.com 2016