شنبه 2 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبى : آنها كه از تيم ملى جدا شدند در قضاوت هايشان عجله كردند، ابرار ورزش

افشين قطبى سرمربى تيم ملى فوتبال ايران با تقدير از حمايت مسئولان فدراسيون فوتبال از مجموعه تيم گفت: با توجه به اينكه تيم ملى در بهترين شرايط اردو قرار دارد و همه چيز ايده آل است، نيازى نمى بينم به اين تيم فردى ديگر اضافه شود. او ضمن بيان اين مطلب افزود: خوشبختانه شرايط اردويى تيم ملى ايده ال است و همه چيز براى برگزارى تمرينات در فضايى پرانرژى و با انگيزه فراهم است.وى با تقدير از حمايت هاى فدراسيون فوتبال خاطرنشان كرد: در اين مدت آقايان كفاشيان و تاج همواره در كنار تيم ملى بوده اند و بهترين شرايط را براى ما فراهم كرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




من سابقه حضور در ۳ جام جهانى و كاركردن با ۲ فدراسيون فوتبال كشورهاى ديگر را دارم اما به نظرم فدراسيون فوتبال ايران بهترين شرايط را براى ما فراهم كرده است و تا به حال چنين فضايى وجود نداشته است.سرمربى تيم ملى فوتبال كشورمان در ادامه خاطرنشان كرد: تيم ملى در شرايط حساسى قراردارد كه خوشبختانه مسئولان فدراسيون فوتبال نيز اين شرايط را درك كرده اند و با فراهم كردن تمام امكانات فضايى مطلوب را براى ملى پوشان فراهم كرده اند. من انتظار چنين حمايتى را از مسئولان نداشتم اما آنها نشان داده اند كه ارزش بسيارى براى موفقيت تيم ملى قائل هستند. قطبى ادامه داد: با اين شرايط فكر مى كنم تيم ملى نياز به اضافه شدن فرد ديگرى در كادر سرپرستى ، كادر فنى و يا هر سمت ديگرى را ندارد و مجموعه فعلى توانسته اند به بهترين شكل ممكن شرايط اردويى را فراهم كنند. وى با اشاره به برگزارى اردوى مطلوب تيم ملى گفت: ملى پوشان ما شرايط بسيار خوبى دارند و هر روز با انرژى و انگيزه اى كه به تمرينات مى آورند من را به آينده و موفقيت در ديدارهاى پيش رو اميدوارتر مى كنند.

اعتقاد من اين است كه اگر بازيكنان هر روز يك درصد پيشرفت داشته باشند ما براى ديدار با كره شمالى در شرايط ايده الى قرار خواهيم گرفت.افشين قطبى در ادامه به شرايط بازيكنان تيم ملى اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه برخى تيم هاى باشگاهى ما درگير مسابقات جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا بودند ناچار شديم تعداد بيشترى بازيكن را به تيم ملى دعوت كنيم.وى ادامه داد: خوشبختانه تمام بازيكنانى كه به اردو دعوت شده اند با تمام انرژى و انگيزه شان كار كردند و من از همه آنها تشكر مى كنم. البته برخى بازيكنان هم نظرات مختلف و متفاوتى داشته اند كه قابل احترام است. با اين حال ما تمام تلاشمان را كرده ايم كه فضاى بيرونى تيم ملى هم فضاى ايده الى باشد كه فكر مى كنم اين فضا در حال حاضر وجود دارد و ما مشكلى از اين بابت نداريم.قطبى در ادامه خاطرنشان كرد: قطعاً بازيكنانى كه به اردو مى آيند از تجربه بالايى برخوردار خواهند شد و مى توانند با اميدوارى بيشترى نسبت به آينده كار كنند. ما براى جام جهانى مى توانيم از اين بازيكنان استفاده كنيم و در اردوهاى بعدى نيز آنها را دعوت كنيم. وى افزود: متاسفانه برخى بازيكنانى كه از اردو جدا شده اند در قضاوت هايشان عجله كرده اند اما قطعا همه آنها مورد تاييد و اعتقاد كامل من قرار داشته اند. اگر به بازى و شخصيت آنها اعتقاد نداشتم به هيچ وجه دعوتشان نمى كردم. افشين قطبى در پايان گفت: به جرات مى توانم بگويم در چند سالى كه در فدراسيونهاى مختلف كار كرده ام، در حال حاضر بهترين شرايط را در تيم ملى ايران دارم و اين ناشى از حمايت هايى است كه آقاى كفاشيان و تاج از تيم ملى دارند و اميدوارم همه اين تلاشها در نهايت منجر به صعود تيم ملى به جام جهانى شود.





















Copyright: gooya.com 2016