دوشنبه 4 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

الاهلی با ميلاد ميداودی، قهرمان ليگ برتر امارات شد، معدنچی تنها گلزن ايرانی هفته پايانی، ايسنا

تيم فوتبال الاهلی مقام قهرمانی ليگ برتر امارات را از آن خود کرد.

به گزارش ايسنا، در هفته پايانی ليگ برتر امارات در حالی که تکليف قهرمانی به اين روز کشيده شده بود اين تيم الاهلی بود که توانست با ميلاد ميداودی مهاجم ايرانی خود با برد مقابل الشباب برای پنجمين بار به قهرمانی در اين رقابتها دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ديدارهای هفته پايانی تيم الاهلی در ورزشگاه اختصاصی الشباب و در داربی شهر دبی موفق شد با نتيجه سه بر يک بر تيم الشباب به پيروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در اين ديدار گلهای تيم الاهلی توسط حسنی عبدربه در دقيقه ۷- باری در دقيقه ۱۰ و علی عباس در دقيقه ۴۵ به ثمر رسيد و تک گل الشباب توسط فيصل خليل (گل به خودی) زده شد.

در ديگر ديدار مهم تيم الجزيره ديگر مدعی قهرمانی عليرغم برتری ۴ بر يک مقابل ياران سامره و کاظميان نتواست به آرزوی ديرينه خود يعنی قهرمانی برسد و با يک امتياز بعنوان نايب قهرمانی رسيد.

در اين ديدار تونی در دقايق ۲۲ و ۳۰، فرناندو پايانو در دقيقه ۶۳ و صالح عبداله در دقيقه ۶۹ گلهای الجزيره را به ثمررساندند و علی خميس در دقيقه ۸۹ تک گل عجمان را وارد دروازه الجزيره کرد.

در ديگر مسابقات که نتايج آن زياد تاثير گذار نبود العين با دو گل الشعب را شکست داد، الظفره مقابل الشارجه به تساوی يک بر يک رسيد، الوحده با نتيجه دو بر يک مقابل الخليج به برتری رسيد و تيم‌های النصر و الوصل در شب گلزنی مهرزاد معدنچی به تساوی دو بر دو دست يافتند.

در اين ديدار معدنچی در دقيقه ۴۵ گل اول النصر را وارد دروازه الوصل کرد تا با ۹ گل زده بين بازيکنان ايرانی بهترين گلزن باشد.

در پايان اين فصل الاهلی با ۵۵ امتياز قهرمان شد و تيم‌های الشعب و الخليج به ترتيب با ۱۸ و ۱۴ امتياز به دسته يک سقوط کردند.

در جدول گلزنان فرناندو پايانو برزيلی از الجزيره با ۲۳ گل زده آقای گل شد و محمد عمر از النصر به همراه محمد عبدالقادر از الظفره با ۱۳ گل دررده دوم گلزنان قرار گرفتند.

در بين بازيکنان ايرانی مهرزاد معدنچی از النصر با ۹ – جواد کاظميان از عجمان با ۸ – ايمان مبعلی از الوصل و مهرداد اولادی از الشباب با ۷ – علی سامره با ۴ و ميلاد ميداودی با ۳ گل در جدول گلزنان قرار گرفتند.

جدول رده بندی ليگ برتر امارات
۱- الاهلی ۵۵ امتياز
۲- الجزيره ۵۴ امتياز
۳- العين ۴۳ امتياز
۴- الوحده ۳۴ امتياز
۵- الشباب ۲۸ امتياز
۶- النصر ۲۶ امتياز تفاضل ۳-
۷- الوصل ۲۶ امتياز تفاضل ۸-
۸- الظفره ۲۴ امتياز تفاضل ۰
۹- عجمان ۲۴ امتياز تفاضل ۱۸-
۱۰- الشارجه ۲۲ امتياز
۱۱- الشعب ۱۸ امتياز
۱۲- الخليج ۱۴ امتياز





















Copyright: gooya.com 2016