سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان، مهرداد اولادی و ميلاد ميداودی از تيم ملی و وضعيت خود می گويند، مهر

وحيد هاشميان:
چهارشنبه به چين می‌روم
شخصی تمرين می کنم

مهاجم تيم ملی فوتبال کشورمان، چهارشنبه آلمان را به مقصد چين ترک خواهد کرد تا به اردوی تيم ملی فوتبال کشورمان در اين کشور بپيوندد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از وب سايت خبری هاشميان، مهاجم ايرانی تيم فوتبال بوخوم اظهار داشت: "همزمان با حرکت تيم ملی، من نيز چهارشنبه به چين خواهم رفت تا به اردوی تيم ملی در اين کشور بپيوندم."

وی افزود: " طی ۱۰ روز ۴ بازی بسيار مهم و حساس را در بوندس‌ليگا داشتيم که برايمان از اهميت زيادی برخوردار بود. خطر سقوط باعث شده بود فشار زيادی روی تيم وارد باشد که خدا را شکر با نتايجی که کسب کرديم، شرايط به ‌نفعمان تغيير کرد."

وحيد هاشميان همچنين در پايان گفت: " يکی، ۲ روز را استراحت کردم و سه‌شنبه (امروز) با دويدن تمرينات شخصی را پيگيری می‌کنم."

***

اولادی:
در اردوی چين به تيم ملی می پيوندم
از رقابت نمی ترسم

مهاجم ايرانی تيم فوتبال الشباب امارات با بيان اينکه با هماهنگی سرپرست تيم ملی به جمع ملی پوشان ملحق نشده، از حضورش در اردوی تيم ملی در چين خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهرداد اولادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دليل حضور نيافتنش در اردوی تيم ملی گفت: طی صحبتی که با آقای منصور پورحيدری داشتم، قرار شد برای انجام کارهای شخصی دو روز ديگر در امارات بمانم و در اردوی چين به جمع ملی پوشان اضافه شوم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا مشکل خدمت سربازی باعث شده به ايران نيايد؟ تاکيد کرد: همانطور که قبلا هم گفته ام با مساعدت مسئولان حوزه نظام وظيفه مشکلی برای ورود به ايران ندارم و تنها برای انجام کارهای شخصی در امارات مانده‌ام.

مهاجم ايرانی تيم فوتبال الشباب در مورد عملکردش در فصل اخير ليگ امارات تصريح کرد: امسال شرايط خاصی داشتم، مصدوميت و مشکلاتی که مربی برزيلی تيم برايم بوجود آمد باعث شد، بازی‌های مهمی را از دست بدهم اما در نيم فصل دوم توانستم با انجام تمرينات مستمر خود را به ترکيب اصلی تيم تحميل کرده و با ۷ گل زده و ۷ پاس گل جزو بهترين بازيکنان الشباب لقب بگيرم.

وی با بيان اينکه از اتفاقات فصل جاری درس‌ها و تجربيات زيادی کسب کرده، خاطرنشان کرد: تمام تلاشم اين بوده و هست که هر روز کيفيت فوتبالی ام بالاتر برود و چيزهای بيشتری را ياد بگيرم تا بتوانم در تيم آينده ام به بازيکن تاثيرگذاری تبديل شود.

اولادی در پاسخ به اين سوال که آيا قصد ترک الشباب را دارد؟ اظهارداشت: در حال حاضر از چند تيم اماراتی از جمله الجزيره، الوصل، الامارات و يک تيم آلمانی پيشنهاد دارم اما همه مذاکرات را به بعد از بازی‌های تيم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی موکول کرده ام. قطعا اگر بتوانم در مسابقات تيم ملی حضور داشته باشم، شرايطم برای انتخاب تيم آينده‌ام بهتر خواهد شد.

وی با بيان اينکه اگر الشباب در آخرين ديدار مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا می‌توانست از سد بنيادکار عبور کند، امروز حريف پرسپوليس لقب می گرفت، تاکيد کرد: فرصت بزرگی را از دست داديم و نتوانستيم به مرحله حذفی صعود کنيم، ضمن اينکه رويارويی الشباب با پرسپوليس يک بازی رويايی برای من بود که متاسفانه اين اتفاق رخ نداد.

مهاجم ملی پوش کشورمان به ديدار حساس تيم فوتبال پرسپوليس برابر بنيادکار اشاره کرد و افزود: بنيادکار هم از نظر تاکتيکی و هم از نظر تکنيکی تيم خوبی است و پرسپوليس کار سختی برابر اين تيم پيش رو دارد، اما با توجه به برگزاری اين تک بازی در ورزشگاه آزادی و احتمال حمايت ۱۰۰ هزار تماشاگر از اين تيم، مطمئنم پرسپوليس می تواند در اين ديدار پيروز شده و با صعود به مرحله بعدی اين رقابت‌ها، نتيجه مهمی را کسب کرده و باعث خوشحالی هواداران خود شود.

وی در مورد شرايطش در تيم ملی اظهار داشت: با توجه به اينکه آقای قطبی اکثر نفرات آماده را به تيم ملی دعوت کرده، کار سختی برای رسيدن به ترکيب اصلی پيش رو دارم اما من از رقابت نمی ترسم و همانطوريکه در بازی‌های آخر الشباب آنقدر خوب بازی کردم که توانستم نظر قطبی را برای دعوتم به تيم ملی جلب کنم، در تمرينات و بازی‌های دوستانه تيم ملی هم شايستگی‌های خود را به سرمربی و کادرفنی تيم ملی ثابت خواهم کرد.

اولادی در پايان در مورد مسابقات مهم تيم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: مطمئنا بازی‌های سختی را پيش رو داريم اما با توجه به شرايط بسيار خوبی که بازيکنان ملی پوش دارند، تيم ملی می تواند در اين بازی‌ها موفق ظاهر شده و جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

***

ميداوودی:
حضور در تيم قهرمان ارزشمند است
مهم صعود تيم ملی به جام جهانی است


مهاجم ايرانی تيم فوتبال الاهلی با بيان اينکه حضور در ۷۰ درصد بازی های تيم قهرمان بهتر از شرکت در تمام مسابقات تيم‌های درجه دوم ليگ امارات است، از انگيزه بالايش برای حضور در جام باشگاه‌های جهان سخن گفت.
ميلاد ميداودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اتفاقاتی که برايش در فصل اخير ليگ امارات رخ داد، گفت: در ابتدای فصل بسيار ديرتر از ساير بازيکنان به تمرينات تيم اضافه شدم، ضمن اينکه بهترين بازيکن آفريقا و آقای گل دو دوره ليگ ژاپن رقيبانم بودند اما در شرايطی که رقابت سختی با آنها داشتم، توانستم در بيش از ۷۰ درصد مسابقات اين تيم در ليگ امارات و ليگ قهرمانان آسيا به ميدان بروم.

وی در مورد انتقاداتی که نسبت به نيمکت نشينی اش در بازی‌های پايانی ليگ امارات از وی شده بود، اظهار داشت: می‌توانستم به راحتی به يک تيم درجه دوم امارات بروم و در تمام بازی‌ها فيکس باشم و يا حتی بازوبند کاپيتانی آن تيم را بر بازو ببندم اما حضور در تيم الاهلی که يکی از تيم های قدرتمند ليگ امارات است و بازی در بيش از ۷۰ درصد مسابقات اين تيم، برای من ارزش بسيار داشت.

مهاجم ايرانی تيم فوتبال الاهلی امارات اضافه کرد: قطعا حضور در ترکيب اصلی الاهلی بسيار سخت بود و من در شرايطی که مربی تيم زياد علاقه‌ای به استفاده از من نداشت، توانستم در مسابقات مهم داخلی و بين المللی به ميدان بروم. مطمئنا حضور در الاهلی چه از نظر مالی و چه از نظر تجربه فنی برای من بسيار مهم و ارزشمند بود.

وی در مورد آينده حضورش در تيم الاهلی خاطرنشان کرد: از مسئولان اين تيم و ۲-۳ تيم برتر امارات پيشنهاد دارم اما همه چيز بستگی به نظر مسئولان باشگاه استقلال اهواز دارد. من با اين اين تيم يک سال ديگر پيشنهاد دارم و هفته آينده برای مذاکره با آنها به ايران سفر می کنم تا در مورد آينده بازيگری ام با آنها مذاکره کنم.

ميداوودی همچنين افزود: قطعا حضور الاهلی در جام باشگاه‌های جهان انگيزه ام را برای ادامه همکاری با اين تيم افزايش داده است و دوست دارم در آن مسابقات حضور داشته باشم ولی همه چيز بستگی به نظر مسئولان استقلال اهواز دارد.

وی تاکيد کرد: در کمتر از يک سال موفق شدم با تيم الاهلی ۲ جام معتبر را در فوتبال امارات کسب کنم و اين امتياز مثبتی در کارنامه ورزشی ام بود و اميدوارم بتوانم اين موفقيت ها با تيم بعدی ام که اميدوار الاهلی امارات باشد، ادامه دهم.

مهاجم ايرانی تيم فوتبال الاهلی امارات در پايان در مورد اينکه به عنوان تنها لژيونر ايرانی ليگ امارات به تيم ملی دعوت نشده است، گفت: قطبی شناخت خوبی از من داشت اما وی امروز سرمربی تيم ملی است و من به انتخابش احترام می گذارم. قطعا امروز مهمترين موضوع صعود تيم ملی به جام جهانی است و قطعا پس از صعود ايران به جام جهانی وقت زيادی دارم که با اثبات شايستگی‌هايم به قطبی، فرصت حضور در تيم ملی را بدست آورم.





















Copyright: gooya.com 2016