سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رضا عنايتی: استقلال بدون قلعه‌نويی هم برای من در اولويت است، فارس

خبرگزاری فارس: مهاجم اسبق تيم فوتبال استقلال تهران گفت: هميشه گفته‌ام استقلال با امير قلعه نويی و بدون آن اولويت اولم است.

رضا عنايتی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره بازگشت خود به ايران اظهار داشت: مسئولان باشگاه النصر لجبازی های خود را آنقدر ادامه دادند تا ليگ تمام شد و من چهار ماه نتوانستم بازی کنم. چند روزی است که به ايران بازگشته ام . هفته آينده به امارات می روم تا برگه تسويه حساب خود را بگيرم.
وی درباره اينکه قصد دارد برای فصل آينده در امارات فوتبال خود را ادامه دهد يا خير عنوان کرد: يکی دو پيشنهاد از تيم های اماراتی دارم. يکی از آنها الامارات است اما فعلا چيزی مشخص نيست و بايد جوانب امر را در نظر بگيرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مهاجم فصل گذشته تيم النصر در پاسخ به اين سئوال که قصد بازگشت به فوتبال ايران را ندارد تصريح کرد: دوست دارم به ايران بازگردم. سال بدی را در فوتبال امارات گذراندم. اتفاقاتی رخ داد که من تجربه رويارويی با اين مسائل را نداشتم. اميدوارم بتوانم به فوتبال ايران بازگردم. البته پيشنهادهايی هم از تيم های ايرانی دارم.
عنايتی در اين مورد که از استقلال پيشنهادی دريافت کرده است، گفت: من هميشه گفته ام در هر شرايطی اولويتم برای بازی در ايران استقلال است. صحبت هايی با اين تيم داشته ام اما به صورت رسمی نبوده است. من هنوز با آقای واعظ آشتيانی روبرو نشده ام.
اين مهاجم در اين باره که گفته می شود امير قلعه نويی هم او را برای سپاهان می خواهد يادآور شد: واقعيت اين است تنها تيمی که با من صحبتی نکرده سپاهان است. اين طور نيست چون امير قلعه نويی به اين تيم رفته و ما با يکديگر رابطه خوبی داريم من هم به آنجا می روم. در عالم حرفه ای چنين مباحثی جايی ندارد.
عنايتی با اشاره به اينکه نمی خواهد در جو اين اخبار حاشيه ای باشد تاکيد کرد: کاری به مسائل رخ داده ندارم. حتی نمی دانم اينکه می گويند واعظ برای رودررويی با امير با من صحبت کرده از کجا سرچشمه می گيرد. از اين حرف ها سر در نمی آورم.
اين بازيکن در مورد حضور احتمالی اش در استقلال ادامه داد: ۳ سال است که از استقلال دور هستم و اکنون دوست دارم برای اين تيم بازی کنم. استقلال تيم بزرگی است و خاطرات خوبی از اين تيم دارم. هر چند که به لحاظ مالی سودی برايم نداشته است.
وی در اين باره که هواداران اين تيم عنايتی را در اوج دوست دارند گفت: مطمئن باشيد اگر بازگردم با همه وجودم برای اين تيم بازی خواهم کرد. امسال هم اگر چنين اتفاقاتی برای من رخ داد برای اين بود که حاضر نبودم زير حرف زور بروم. سرپرست النصر عادت داشت به بازيکنان خارجی توهين کند و نمی توانستم اين مورد را تحمل کنم و اصلا هم از اين موضوع ناراحت نيستم.
عنايتی خاطر نشان کرد: بايد برگه تشويه حسابم را بگيرم تا بدون دغدغه فکری بهترين تصميم را بگيرم. دوست دارم اگر به استقلال بازگشتم بتوانم مثل روزهايی که برای تيم گل می زدم هواداران را خوشحال کنم.





















Copyright: gooya.com 2016