سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی بعد از پيروزی بر اندونزی: جشن فوتبال ايران تا پس از بازی با کره‌شمالی ادامه خواهد داشت، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: جشن فوتبال ايران تا پس از بازی با کره‌شمالی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ افشين قطبی پس از پيروزی ۵ بر صفر برابر اندونزوی در جمع خبرنگاران تصزيح کرد: امروز نشان داديم تيم ملی پيشرفت زيادی کرده اما با وجود اين نشانه‌های پيشرفت بايد سقف آرزوهايمان را بالا ببريم تا بتوانيم در سه ديدار آينده به پيروزی برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: امروز صحنه‌هايی را ديدم که باعث شد بيش از گذشته از همکاری با بازيکنان ايرانی به خود ببالم. در اين کشور کمتر از ۲۴ ساعت مردم جشن فوتبال به راه انداختند. آنها عاشق فوتبال و کشورشان هستند. بازيکنان ما نشان دادند می‌توانند بين‌المللی بازی کنند.
سرمربی تيم ملی افزود: قبول ندارم اندونزی تيم ضعيفی است. اين تيم سال گذشته برابر کره جنوبی يک بر صفر شکست خورد و استراليا هم برابر اين تيم با نتيجه بدون گل متوقف شد. بايد از بازيکنان اندونزی تشکر کنم که با وجود آنکه آخر فصل است اما برای انجام اين ديدار آمدند.
قطبی اضافه کرد: اسامی ۲۶ نفره تيم ملی را فردا اعلام می‌کنم. مطمئنم پس از ديدار برابر کره شمالی جشن فوتبال در ايران ادامه خواهد داشت. بازيکنان بسيار خوبی را در اختيار دارم اما متاسفم که فقط می‌توانم ۱۱ بازيکن را به ميدان بفرستم. ما بهترين نفرات را داريم و انتخاب بازيکنان در چنين شرايطی بسيار دشوار است اما هدف من و بازيکنان صعود به جام جهانی است.
سرمربی تيم ملی در برابر ديدار مقابل آمريکا اظهار داشت: اين مسابقه از طرف آنها پيشنهاد شده و من هم از آن استقبال می‌کنم. از آمريکا شناخت دارم. آنها تيم بسيار خوبی هستند و به لحاظ کيفی اين مسابقه می‌تواند برای ما خوب باشد.
قطبی با اشاره به فهرست ۴۴ نفره تيم ملی يادآور شد: از اين ۴۴ نفر بيشتر با هافبک‌های دفاعی و مدافعان کار کردم. مهاجمان و هافبک‌های هجومی در تيم پرسپوليس و لژيونرها هستند که وقت کمتری برای کار کردن با آنها دارم. ما نياز به همدلی داريم تا با کمک هم تيم ملی با جام جهانی برسد.
اين مربی تاکيد کرد: زمانی که به ايران آمدم چند هدف داشتم. اول اينکه انرژی مثبت به تيم ملی بدهم که خوشبختانه انگيزه و نشاط به فوتبال ايران تزريق شد. هدف دوم من اين بود که بتوانم اميدواری و روحيه به بازيکنان بدهم که به اين هدفم نيز رسيدم. هدف سوم من کار با مدافعان بود تا آنها چارچوب وظايف خود را بهتر بشناسند.
قطبی با اشاره به بازی دفاعی اندونزی تصريح کرد: آنها ۹ نفره دفاع می‌کردند. در چنين شرايطی بايد لايه‌های دفاعی را بشکافيم که ما موفق به اين کار شديم اما هنوز هم در سرعت تصميم‌گيری و حرکت رو به جلو بايد سريع‌تر عمل کنيم. بعد از اينکه ۴ گل زديم تمرکز خود را از دست داديم و رو به کارهای انفرادی آورديم. با اين حال از بازی تمام بازيکنان راضی هستم.
قطبی عنوان کرد: آرش برهانی امروز موقعيت‌های زيادی برای خودش خلق کرد و فريدون زندی هم بين‌المللی بازی کرد.





















Copyright: gooya.com 2016