سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی پرگل تيم ملی برابر اندونزی با چهره جديد، درخشش فريدون زندی با دو گل، مهر

تيم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری سه ديدار حساس برابر تيم های کره شمالی، امارات و کره جنوبی آماده می کند، در ديداری تدارکاتی برابر تيم ملی فوتبال اندونزی به يک پيروزی پرگل دست يابد.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم ملی فوتبال کشورمان در نخستين ديدار تدارکاتی اش زير نظر افشين قطبی عصر امروز(سه شنبه) برابر تيم فوتبال اندونزی به ميدان رفت و موفق شد با نتيجه ۵ بر صفر به برتری دست يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در ورزشگاه انقلاب کرج و با قضاوت عليرضا فغانی برگزار شد، فريدون زندی(۵۴ و ۸۹)، اندرو سيوانتو(۲۰- گل به خودی)،آرش برهانی(۶۷) و محمدرضا خلعتبری(۷۲) گل‌های برتری تيم فوتبال کشورمان را به ثمر رساند. ضمن اينکه آرش برهانی در دقيقه ۸۵ دروازه اندونزی را باز کرد که به دليل آفسايد بودن، اين گل مردود اعلام شد.

اين اتفاق در حالی افتاد که بر روی تابلوی ورزشگاه انقلاب کرج اين گل ثبت شده بود و نتيجه ۶ بر صفر نشان داده می شد. در بين بازيکنان تيم ملی فوتبال کشورمان فريدون زندی عملکرد بهتری داشت و با زدن دو گل بازگشت خوبی به تيم ملی داشت.

در اين ديدار افشين قطبی از مهدی رحمتی(۴۶- وحيد طالب لو)، جلال حسينی(۴۶- فرشيد طالبی)، هادی عقيلی(۶۹- محسن بنگر)، فريدون زندی، خسرو حيدری، احسان حاج صفی، حسين کعبی، فرزاد آشوبی، آندرانيک تيموريان، حسين کاظمی(۴۶- محمدرضا خلعتبری) و آرش برهانی استفاده کرد.

تيم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری اردويی چند روزه و سپس برگزاری ديدار حساس روز ۱۶ خرداد برابر کره شمالی، چهارشنبه شب تهران را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016