چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ياران ريوالدو آخرين نماينده ايران را هم حذف کردند، وداع صدهزار نفری پرسپوليس با ليگ قهرمانان آسيا، فارس

خبرگزاری فارس: ديدار تيم های پرسپوليس ايران و بنيادکار ازبکستان از مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا باحذف آخرين نماينده ايران در اين رقابت ها پايان يافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، اين ديدار از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در دقيقه ۴۱ باقری ها روی ريوالدو خطای پنالتی انجام داد و کاپيتان برزيلی بنيادکار نيز اين ضربه را به گل نخست بازی تبديل کرد.
پرسپوليس پس از دريافت اين گل دو بار در دقايق ۴۱ و ۴۵+۲ توسط نبی اله باقری ها صاحب موقعيت گل شد اما دروازه بان بنيادکار اجازه باز شدن دروازه را نداد.
تلاش شاگردان وينگادا برای رسيدن به گل در نيمه دوم بی نتيجه بود و وقتی تا دقيقه ۸۰ پرسپوليس موفق به گلزنی نشد، تماشاگران شعار عليه مديرعامل(انصاری فرد) و سرمربی(وينگادا) را آغاز کردند و خواستار برکناری آنها شدند.
در دقيقه ۸۵ نيز توپ در محوطه جريمه بنيادکار به دستان مدافع اين تيم برخورد کرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در پايان بازی با يک گل به سود بنيادکار به اتمام رسيد تا شاگردان وينگادا پس از ناکامی در ليگ برتر و جام حذفی ايران، از ليگ قهرمانان آسيا نيز کنار بروند.
اين شکست در حالی رخ داد که تعداد تماشاگران در نيمه دوم به يکصد هزار نفر رسيده بود.
کيم دونگ جين از کره قضاوت اين ديدار را برعهده داشت و به سرور جباروف، باکائف، راموس و زوخوروف از بنيادکار و باقری‌ها از پرسپوليس اخطار داد.
اسامی بازيکنان پرسپوليس: ميثاق معمارزاده، نبی اله باقری ها، سپهر حيدری، مجتبی شيری(۷۵ ايوان پتروويچ)، عليرضا محمد، بهادر عبدی، پژمان نوری، فرهاد خيرخواه(۷۱ محمد منصوری و ۷۸ حسين بادامکی)، علی کريمی، عليرضا نيکبخت واحدی و محسن خليلی
سرمربی: نلو وينگادا





















Copyright: gooya.com 2016